nieuwe trend creatief

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gebruikersavatar
dafkapin
Bead Interested
Berichten:192
Lid geworden op:za 28 jan 2006 13:19
nieuwe trend creatief

Bericht door dafkapin » do 08 mar 2007 19:25

nou nou, was ik even verrast in de delhaize om daar een nieuwe trend creatief te vinden (tussen de boekjes die afgeprijsd waren op een halve euro :roll: )

vond het raar dat er hier nog met geen woord over gerept was, of heb ik weer een topic gemist :oops:

in ieder geval, ik vind hem goed, zoals bijna altijd

nuja, er zijn altijd wel dingen die mij niet zo aanstaan, vooral de grove dingen, maar deze keer tof

en dat horlogeplaatje dat gebruikt wordt bij het veterhorloge, heeeeeeeeeeel erg goed lijkend op dat wat ik gesloopt heb van een kruidvat-horloge (zelfde merk, zelfde vorm, zelfde kleur) :lol:
Laatst gewijzigd door dafkapin op do 08 mar 2007 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 08 mar 2007 19:26

Staat er toevallig ook tips in over de mode van de lente/zomer? Zo ja dan ga ik ook 1 kopen nl. :)

Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » do 08 mar 2007 19:43

Sandra schreef:Staat er toevallig ook tips in over de mode van de lente/zomer? Zo ja dan ga ik ook 1 kopen nl. :)
er staan altijd wel tips in maar die zijn zo gericht op een bepaalde kralenwinkel en een paar sponserende groothandels dat ik daar niet echt zoveel waarde aan hecht
Groetjes,
Linda

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 08 mar 2007 19:44

Nou ze hadden vorige keer een artikel over wat voor kleuren en materialen in de mode komen, dus geen instructies maar puur tekst, klopte uiteindelijk nog best ook.

Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » do 08 mar 2007 19:53

ik stoor mij soms aan de modellen ...het begint saai te worden ...altijd dezelfde opgemaakte gezichten in dezelfde soort houdingen ...

sorry maar op pagina 13 ??? ...zijn het dames die dit blad lezen of heren ???

of ben ik nu alleen zo kieskeurig ...ik zie toch liever de stijl van een bead style magazine dan die A4 foto's van dames met een sieraad aan ...


ben even gaan tellen ...voor mij mogen er 21 foto's kleiner ! of 21 dames minder en meer sieraden voorbeelden !

ik denk dat ik een hormonaal probleempje heb vandaag
:oops: :oops: want ik heb zoiets van ...minder mooie dames en meer mooie sieraden..... ( wat ben ik een kreng vandaag ..hopelijk morgen beter !!)
Groetjes,
Linda

Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » do 08 mar 2007 20:11

Hi hi, dat het altijd dezelfde modellen zijn valt mij ook op, maar 1 ervan is de dochter van Wim Kros, dus waarschijnlijk vandaar dat ze er zo vaak in staat...

Heb hem vandaag ook gekocht, maar nog niet ingekeken, moet morgen de nachtdienst in dus lekker wat te lezen...
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » do 08 mar 2007 20:14

dolfijn schreef:ik stoor mij soms aan de modellen ...het begint saai te worden ...altijd dezelfde opgemaakte gezichten in dezelfde soort houdingen
Ik snap precies wat je bedoelt! Altijd dezelfde vrouwen, en altijd dezelfde make up. Ik vind de make up zelfs gedateerd! Vooral die liplijntjes, die kunnen ECHT niet meer. :D Maar het gaat mij om de sieraden.
Ik ren morgen meteen naar de boekhandel!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 08 mar 2007 20:26

dolfijn schreef:ik stoor mij soms aan de modellen ...het begint saai te worden ...altijd dezelfde opgemaakte gezichten in dezelfde soort houdingen ...

sorry maar op pagina 13 ??? ...zijn het dames die dit blad lezen of heren ???

of ben ik nu alleen zo kieskeurig ...ik zie toch liever de stijl van een bead style magazine dan die A4 foto's van dames met een sieraad aan ...


ben even gaan tellen ...voor mij mogen er 21 foto's kleiner ! of 21 dames minder en meer sieraden voorbeelden !

ik denk dat ik een hormonaal probleempje heb vandaag
:oops: :oops: want ik heb zoiets van ...minder mooie dames en meer mooie sieraden..... ( wat ben ik een kreng vandaag ..hopelijk morgen beter !!)
:lol: :lol: :lol: ik heb geen last van hormomen maar ik denk er wel hetzelfde over. :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
jammie
Bead Fan
Berichten:340
Lid geworden op:zo 07 jan 2007 18:16
Locatie:tilburg
Contacteer:

Bericht door jammie » do 08 mar 2007 21:41

ik heb nu voor de 2e keer de trend creatief gekocht, en het valt mij ook idd op dat er altijd dezelfde modellen instaan :? !! en je ziet eigenlijk meer mens dan dat je sieraad ziet. maar al met al zijn de sieraden dit keer ook weer leuk om naar te kijken :D
groetjes,
samantha

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » do 08 mar 2007 21:48

Ik heb overigens WEL last van mijn hormonen, een zwaar geval van PMS. :twisted:
Ik heb alle trend creatiefs, ik vind ze ZO leuk.

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Bericht door karin v h » vr 09 mar 2007 21:01

Hallo Kralenfans,
Ja, sorry hoor maar wat is delhaize, ik heb er n.l. nog nooit van gehoord. Het zal misschien al wel vaak besproken zijn. Als ik op internet ga zoeken kom ik bij een tijdschrift over koken etc. Neem aan dat jullie dat niet bedoelen. Of is het Belgisch?
Ja, dat heb je met die nieuwkomers bij kralen.com..... :lol:
Groetjes karin

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » vr 09 mar 2007 21:06

Ik weet niet wat het is, ik vermoed dat het een belgisch woord is. Volgens mij is het geen tijdschrift... maar een belgisch woord voor 'kiosk' misschien?

Ik vind het overigens heel leuk om hier de belgen te ontmoeten, ze praten op een leuke, vriendelijke manier vind ik.

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Bericht door karin v h » vr 09 mar 2007 21:12

Het vervelende is het maakt mij alleen maar nieuwsgieriger ik het onderstaande citaat even gekopieerd.
Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent:

nou nou, was ik even verrast in de delhaize om daar een nieuwe trend creatief te vinden (tussen de boekjes die afgeprijsd waren op een halve euro )

Ja, ik heb ook last van de hormoontjes maar dit snap ik echt niet. :lol:

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » vr 09 mar 2007 21:34

Ik heb het woord opgezocht op google, ik vermoed nu dat het een supermarkt is.

anita73
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:do 18 jan 2007 11:41
Locatie:axel

Bericht door anita73 » vr 09 mar 2007 22:04

Daysleeper schreef:Ik heb het woord opgezocht op google, ik vermoed nu dat het een supermarkt is.
de Delhaize is idd een supermarkt in belgie....
groeten anita

Gesloten