Beadstyle over?

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:
Beadstyle over?

Bericht door Romantica » di 21 nov 2006 17:49

Wie heeft er voor mij een Beadstyle waar je niets meer meedoet? Ik wil een abbonnement nemen of op Beadstyle of Bead & Button.
Nu heb ik al van Melanie Bead & Button overgenomen maar ik zoek nog een Beadstyle.
Kan ik even kijken welke ik het leukst vind.
Ik wil er voor betalen he. :lol:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » di 21 nov 2006 18:36

Haha, grappig, ik wilde het net zo aanpakken als jij! Wil ook een abonnement en eerst ook vergelijken. Heb nog steeds geen betaalbare beadstyle gevonden. Op ebay staan er genoeg, maar de verzendkosten die ze vragen zijn zo belachelijk!
Groetjes, Melanie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 21 nov 2006 19:21

oh Inge als je wil kan je wel 'n keer 'n stapeltje komen lenen hoor, geen probleem. :) Ikzelf heb abbo niet verlengd omdat ik er steeds de tijd niet voor nam, ook bead&button ben ik maar mee gestopt. :( nee ik stort me maar op de boeken, daar heb ik vrij veel van nl. ;)

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » di 21 nov 2006 20:47

Sandra schreef:oh Inge als je wil kan je wel 'n keer 'n stapeltje komen lenen hoor, geen probleem. :) Ikzelf heb abbo niet verlengd omdat ik er steeds de tijd niet voor nam, ook bead&button ben ik maar mee gestopt. :( nee ik stort me maar op de boeken, daar heb ik vrij veel van nl. ;)

Is goed, ik wil dan wel een paar lenen. Ik heb de Hobbyhandig afgezegd omdat er niet veel over sieraden in staat en ik de andere hobbys toch niet meer doe. In plaats daarvan wil ik dus een ander abbonnement.
Anders bel ik je volgende week wel even, eh...als ik je telf.nr. heb tenminste. Vast bedankt en dan kan dit meteen gesloten worden.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 21 nov 2006 21:01

Ik pb telnr wel en sluit de topic wel. ;)

Gesloten