beste tijschrift

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
klavertje
Bead Professional
Contacteer:
beste tijschrift

Bericht door klavertje » zo 22 okt 2006 09:15

ik heb voor mijn verjaardag (ondertussen al een paar maanden geleden hoor :) ) nogal wat geld gekregen en nu kwam mijn mama op het idee om een abonoment (hoe schrijf je dat? :oops: ) te nemen op een kralentijdschrift. nu was ik even gaan kijken op een paar sites maar ik zou eens willen weten wat jullie het beste tijdschrift is. ik hou niet van té moeilijke dingen, maar wel verschillende technieken (behalve haken, dat kan ik niet). ik heb wel een beetje een andere smaak dan de meesten hier, dus als je even tijd hebt kan je misschien is op mijn site gaan kijken welk type sieraden ik zoal maak. heeft er iemand een idee voor mij? bedankt! (liefst met prijs voor belgië)
creatief saxofonistje ;)

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » zo 22 okt 2006 10:59

Het blijft natuurlijk persoonlijk maar ik vind beadstyle wel een mooi blad. Makkelijke sieraden om te maken met duidelijke uitleg met stap voor stap foto's.

Hier een link:
http://www.beadstylemag.com/bds/default.aspx?c=ci&id=35

We horen het wel he, wat het geworden is.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » zo 22 okt 2006 11:20

Romantica schreef:Het blijft natuurlijk persoonlijk maar ik vind beadstyle wel een mooi blad. Makkelijke sieraden om te maken met duidelijke uitleg met stap voor stap foto's.

Hier een link:
http://www.beadstylemag.com/bds/default.aspx?c=ci&id=35

We horen het wel he, wat het geworden is.
bedankt voor de tip, ik had wel nog een vraagje, bestaat dat tijdschrift ook in het nederlands of alleen in het engels? ik versta wel (de basis van) engels maar ik denk dat ik als kralentijdschrift liever een nederlands heb. :?
creatief saxofonistje ;)

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » zo 22 okt 2006 11:44

Het bestaat niet in het Engels, maar de uitleg van de foto's spreekt voor zich.

Wat Nederlandse tijdschriften betreft dan raad ik 100% kraal aan, hier de link:http://www.honderdprocentkraal.nl/ Een prachtig tijdschrift met duidelijk uitleg en foto's. Ze zit zelf hier ook op het forum.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » zo 22 okt 2006 11:55

Ja, in het Nederlands heb je de Parels en creaties en de 100% kraal.

De andere tijdschriften die ik ken zijn allemaal Engels en de beadstyle is wat makkelijkere rijgwerk terwijl de Bead and Button het moeilijkere rijgwerk behandelt(Zoals Frieda maakt)

Dan zijn er natuurlijk ook nog de boeken van Gineke Root; allerlei technieken worden daarin behandeld en ook niet het kleine kraaltjes werk.Zo'n boek kost in nl. 19,95 euro.

Als ik jou was en kijk naar wat jij mooi vind zou ik inderdaad gaan voor de 100% kraal. Anders bestel je eerst een los nummer(of 2x) en dan kun je altijd nog beslissen of je een abonnement wilt.
En de Parels en Creaties kun je gewoon bij de bladenwinkel inzien/kopen dus dan kun je rustig vergelijken.

Jammer dat je niet in de buurt woont anders kon ik het je allemaal laten zien! (misschien is er iemand die wel bij jou in de buurt woont en die die bladen en/of boeken heeft?)
Groetjes Els,

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » zo 22 okt 2006 17:10

bedankt voor de reacties,
ik zal eens in de boekenwinkel hier in de buurt eens gaan kijken wat mij het meest interesseerd, en dan kan ik ook inneens alle prijzen zien.
creatief saxofonistje ;)

Diana
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Diana » ma 23 okt 2006 16:57

Hoi klavertje,
Ken je het tijdschrift Trend creatief al?Vind je vele mooie en makkelijk te maken sieraden in.
Is de moeite waard om het eens te bekijken in de dagblad winkel.

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » ma 23 okt 2006 19:28

zal ik doen, bedankt!
creatief saxofonistje ;)

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » ma 23 okt 2006 19:56

ik zou het niet doen, want de ene maand spreekt me meer aan dan de ander. Ik bekijk altijd per maand verschillende tijdschriften en meestal koop ik geen
kijk beter rustig rond en kijk voor mooie kralen, ga je veel meer plezier mee hebben. Want als je eenmaal het tijdschrift hebt uitgeplozen gaat het daar liggen

Diana
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Diana » ma 23 okt 2006 20:21

Sofieke schreef:ik zou het niet doen, want de ene maand spreekt me meer aan dan de ander. Ik bekijk altijd per maand verschillende tijdschriften en meestal koop ik geen
kijk beter rustig rond en kijk voor mooie kralen, ga je veel meer plezier mee hebben. Want als je eenmaal het tijdschrift hebt uitgeplozen gaat het daar liggen
Daarom zei ik ook bekijk het eens in de krantenwinkel :wink:

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 24 okt 2006 09:30

je hoeft toch ook geen abonnement te nemen? Kijk idd eens naar wat je bevalt, koop dan dat losse nummer en van de rest van het geld, kralen of onderdelen of benodigdheden; heb je én én ipv of of :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

kralennanda
Bead Reader

Bericht door kralennanda » wo 01 nov 2006 21:11

ik heb 100% kraal ingezien bij kralenidee,
en dat is best een leuk blad
staan maandelijks heel wisselende dingen in
en de uitleg en foto's zijn ook erg duidelijk,
komt geloof ik 1 keer in de maanden uit werd me verteld

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » wo 01 nov 2006 21:12

bedankt maar ik heb ondertussen parels & creaties al gekocht, misschien dat ik de volgende keer 100% kraal koop :wink:
creatief saxofonistje ;)

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 02 nov 2006 17:03

aangezien je een tijdschrift gekocht heb, doe ik er een slotje op, hoor het wel als hij open zou moeten :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten