Sieraden Zelfmaak Special: Herfst 2006
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Misschien is het al algemeen bekend, maar ik zag vandaag de Sieraden Zelfmaak Special: Herfst 2006 in de winkel en heb 'm meteen maar gekocht.
Maar ik vond 'm een beetje tegenvallen. De meeste ontwerpen waren een beetje simpel of zelfs saai, en ik vond er maar een paar vernieuwende dingetjes tussen zitten.?
Maar ik vond 'm een beetje tegenvallen. De meeste ontwerpen waren een beetje simpel of zelfs saai, en ik vond er maar een paar vernieuwende dingetjes tussen zitten.?
~Audrey~
- dutch_dayz
- Bead Producer
- jappeleintje
- Bead Believer
- dolfijn
- Bead Lover
- Contacteer:
Hallo, ik heb die bedeltjes gemaakt al een heel tijdje geleden en zijn héél leuk om te doen. Ik heb toen van Gina Kors de uitleg gekregen bij kars en heb ze dadelijk gemaakt . Niet moeilijk en heel leuk om met kinderen te doen in roze en paarse tinten. Ze wegen heel weinig dus je kan er heel veel aanhangen.dutch_dayz schreef:Ik moet altijd een beetje grinniken om de foto's...vooral als je het vergelijkt met TrendCreatief, die ziet er toch net wat professioneler uit!
Ik vond de sieraden dit keer ook niet zo leuk, maar de bedeltjes van klei vond ik wel een leuk idee!
Wel raad ik aan om ze zeker te verzegelen met vernis of nagellak want het metaalkleur komt er anders af. Ook heel leuk voor oorbellen vanwege het gewicht !!
Een aanrader !