Trendcreatief nr. 8 is uit!!

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
meggie
Bead Addict
Trendcreatief nr. 8 is uit!!

Bericht door meggie » wo 02 aug 2006 18:37

Hoi Hoi,

Ik heb hem vandaag in mijn handen gehad, in de Kralentrendshop!
We kregen hem vandaag binnen, vers van de pers!
Vind hem best wel geslaagd :D Staan best leuke dingen in :D
Denk dat ie over 1.5 week wel bij de appie heijn etc. te vinden zal zijn!
Hij is vroeg deze keer, we hadden hem pas over 1,5 week verwacht, maar mijn baas kwam hem vandaag al brengen!

Groetjes Meggie

Caatje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Caatje » wo 02 aug 2006 18:39

werk je daar?
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 02 aug 2006 18:41

Meggie kan je niet eens vragen of ze er een datum of maand op willen zetten? Zodat je makkelijker weet (of kunt onthouden) of je een bepaald nummer al hebt? En kunnen ze ook niet de verschijningsdatum (heet dat zo?) op de site zetten? Misschien iets voor de ideeënbus op je werk? :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » wo 02 aug 2006 18:46

Caatje schreef:werk je daar?
Jep daar werk ik ;)
Esther schreef:Meggie kan je niet eens vragen of ze er een datum of maand op willen zetten? Zodat je makkelijker weet (of kunt onthouden) of je een bepaald nummer al hebt? En kunnen ze ook niet de verschijningsdatum (heet dat zo?) op de site zetten? Misschien iets voor de ideeënbus op je werk? :wink:
Zal ik eens vragen ;) Maar eigenlijk is het heel simpel hoor ;)
Hij komt ieder kwartaal/seizoen uit, dus dit is de herfsteditie, over een tijdje komt dus de wintereditie uit..
Dit is nummer 8, dus de wintereditie wordt nr. 9 ;)
Alleen de oudere trendcreatiefs hebben geen nummers, omdat toen nog niet zeker was of dit blad vaker uitgebracht zou gaan worden, en die worden nu niet meer gedrukt ;)
Alleen die verschijningsdatum dat gaat niet lukken helaas :( Ligt echt aan de drukkerij, de ene keer zijn ze heel snel (zoals nu) en de andere keer loopt het heel erg uit (net zoals het vorige tijdschrift) :(
Dat is wel heel erg balen, want voor ons is het zelfs een vraag wanneer we hem krijgen.. kun je nagaan ;)

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 02 aug 2006 18:55

Omdat wij mutsen allemaal dubbele zomernummers hebben gekocht ;) hahahaa
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » wo 02 aug 2006 18:56

:D Ah ik zat er toen straks aan te denken :wink: maar ik dacht die komt pas rond me verjaardag.
Iedergeval mooi dat ie er weer is :wink: kun je een tipje van de sleur geven over wat erin staat?
:engel: Groetjes Eveline

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » wo 02 aug 2006 19:00

Kraaltjes schreef::D Ah ik zat er toen straks aan te denken :wink: maar ik dacht die komt pas rond me verjaardag.
Iedergeval mooi dat ie er weer is :wink: kun je een tipje van de sleur geven over wat erin staat?
Uhmm nou d'r staan weer wat verschillende leren armbanden in, met van die schuifornamenten etc.
En verder wat kettingen met de trends van deze herfst/winter, zoals bijv. delfts blauw etc. ;)

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » wo 02 aug 2006 19:02

:D Mmh klinkt goed! Toevallig ook weer oorbellen dit keer ? 8) :wink: Ben nogal een oorbellenmakerverslaafde

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » wo 02 aug 2006 19:05

Kraaltjes schreef::D Mmh klinkt goed! Toevallig ook weer oorbellen dit keer ? 8) :wink: Ben nogal een oorbellenmakerverslaafde
Hmm weet ik eigenlijk niet, ga hem ff doorbladeren ;)

Ooh zie nu ineens dat er ook van die pandora sieraden instaan ;)
Maar nee, er staan niet echt veel oorbellen in :(
Wel veel armbanden ;)

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » wo 02 aug 2006 19:06

:wink: Jammer maar armbanden zijn ook goed :lol: volgends mij begin ik een armbanden tic te ontwikkelen de laaste tijd

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » do 03 aug 2006 08:45

meggie schreef:Alleen die verschijningsdatum dat gaat niet lukken helaas :( Ligt echt aan de drukkerij, de ene keer zijn ze heel snel (zoals nu) en de andere keer loopt het heel erg uit (net zoals het vorige tijdschrift) :(
Dat is wel heel erg balen, want voor ons is het zelfs een vraag wanneer we hem krijgen.. kun je nagaan ;)
Volgens mij kun je dit heel makkelijk verhelpen door voor jezelf en de drukkerij een soort van jaarplanning te maken. Dan kunnen zij er van tevoren al rekening me houden. Voro het gemiddelde tijdschrift hebben ze 1 1/2 week nodig (zegt mijn drukker), dus dan weet jij EN je klanten meteen waar je aan toe bent...
Zo doe ik het tenminste :oops:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 03 aug 2006 08:56

Lijkt mij ook vrij normaal hoor, afspraken maken met de drukker. Als je bijvoorbeeld Beau Monde of Glossy of noem maar op koopt, dan staat daar altijd al de datum van het volgende blad in. En als je op die dag naar de winkel gaat dan ligt het blad er inderdaad. Dus waarom het voor de Trend zo moeilijk is begrijp ik niet. :roll:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Lotjelot
Bead Starter

Bericht door Lotjelot » do 03 aug 2006 11:32

Hmm, heb vandaag net nr. 7 kado gehad 8)
Afbeelding

Cis
Bead Starter

Bericht door Cis » vr 04 aug 2006 13:44

hij is zelfs zo snel uit dat ze het niet eens kunnen bij benen op de site van trendcreatief. :lol: :lol: :lol:

Groetjes Cis

Marsha1979
Bead Dreamer

Bericht door Marsha1979 » vr 04 aug 2006 22:13

Er is toch een site waar je kan zien wanneer de nieuwe Trend Creatief verschijnt :roll: Kijk eens op http://www.hobbyhandig.nl/tc
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Gesloten