Ik zal me gelijk even voorstellen. Ik ben Vera ben 24 en woon in Zwolle, lees al een poosje mee op de site en zat elke keer te dubben of ik nou aan deze hobby zou beginnen ja of nee. Ik heb nl. al 2 meer dure hobby's'. Maar zit nu even veel thuis, ben zaterdag naar de sieradenbeurs hier in Zwolle geweest, heb al wel wat gekocht, maar ik moet er nog meer bij hebben

Nou lees ik hier op de site veel over de boeken van elfensieraden en easy beading. Ik zit heel erg te twijfelen of ik ze ga kopen, ik kan ze van tevoren niet in zien en dat is op zich jammer. Ik ben beginner en ik wil graag veel technieken uitproberen. Zouden jullie dan elfensieraden 1 & 2 kopen of alleen deel 1 daar lees ik hier veel lovende verhalen over. En easy beading deel 1 en 2 of ook alleen maar 1 deel.
En ik heb 3 tangetjes. In zo'n setje gekocht, maar ik vroeg me af; ik heb er mee geprobeerd te kettelen, maar mijn punt is redelijk dik, zit hier verschil in bij tangen of zijn die ketteltangen allemaal even dik en moet ik er gewoon handigheid in krijgen?? Voordat ik een andere ketteltang ga aanschaffen en die blijkt net zo dik zijn

Het is wel een beetje een lang verhaal geworden

Ik hoop dat julie mij kunnen helpen!!
Alvast bedankt!
Groetjes Vera