welk boek?
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Mijn man heeft voor zijn verjaardag een boekenbon gehad van € 15.00 , aangezien hij nooit een boek leest mag ik hem opmaken. nu wil ik een sieradenboek kopen . Heeft iemand van jullie een suggestie? ik vindt alle technieken wel leuk om te doen.
groetjes Markraal
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Die van het elfenatelier kan je enkel in kralenwinkels kopen denk ik. Ik heb hem toch al in andere winkels gezien dan het elfenatelier zelf. Ik vind het fantastisch mooie boeken, ook om gewoon in te bladeren en inspiratie op te doen. Er staan wel vaak kettingen in met speciale kralen. De ringen en oorbellen, daar moet je het wel niet voor doen vind ik, die staan er amper in of heel simpel.
Veel succes nog met je zoektocht!
Veel succes nog met je zoektocht!
-
- Bead Starter
Het boek van het elfenatelier kan ik bij mij in de buurt in een kralenshop kopen. Het ik toen laatst ook gedaan. Het is in Wanroy in Noord-brabant.
Het is geloof ik 1 of 2 euro duurder als op de site staat aangegeven.
Leuk winkeltje trouwens bij iemand thuis in de schuur, maar wel veel keuze.
Groetjes Ilse.
ps. op de site van het elfenatelier staat dat ze officieel dealer van hun boekjes zijn.
Groetjes Ilse.
ps. op de site van het elfenatelier staat dat ze officieel dealer van hun boekjes zijn.
Laatst gewijzigd door ilserobben op do 06 apr 2006 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Bead Designer
- Contacteer:
ik ga nu naar dorp om even te snuffelen. jullie horen nog van mij. alvast bedankt voor de reacties.ilserobben schreef:Het boek van het elfenatelier kan ik bij mij in de buurt in een kralenshop kopen. Het ik toen laatst ook gedaan. Het is in Wanroy in Noord-brabant.
Groetjes Ilse
groetjes Markraal