Nieuwe 100% kraal, lente uitgave

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » do 09 mar 2006 16:42

Jewel schreef:huh?? Wist helemaal niet dat hij al uit was?? Ik zat eigenlijk al te wachten op een mailtje dat je hem weer kon bestellen... vond het al zo lang duren :lol:
Ga 'm dan toch gelijk effe bestellen hoor...
dat had ik ook :wink: ga 'm ook zo bestellen ...
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

Spook
Bead Interested
Berichten:121
Lid geworden op:ma 01 aug 2005 22:10
Locatie:Oost Souburg
Contacteer:

Bericht door Spook » do 09 mar 2006 22:30

Ik heb een abonnement maar heb het blad nog niet binnen.
Misschien morgen.
Groetjes, Yvonne.

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » vr 10 mar 2006 14:52

meestal staat er op de site een overzicht van wat erin staat maar nu nog niet :( aan de hand daarvan kijk ik altijd of ik hem koop of niet, na ja nog maar ff wachten dan :wink:
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Saartje
Bead Addict
Berichten:2232
Lid geworden op:wo 28 mei 2003 18:17
Locatie:Hemiksem-België
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 10 mar 2006 21:55

Ik vind hem weer erg mooi geworden!! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Gebruikersavatar
sandra1984
Bead Believer
Berichten:217
Lid geworden op:wo 11 jun 2003 21:17
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sandra1984 » za 11 mar 2006 12:10

Ik vind hem er ook erg mooi uitzien! En dan staat er misschien niet iets in dat ik gelijk na ga maken, maar dat maakt mij niet uit. Vind het een supermooi blad en ben blij dat ik abo heb!

Groetjes
It beads me....;)

Gebruikersavatar
Mar=ka
Bead Dreamer
Berichten:668
Lid geworden op:vr 22 apr 2005 08:41
Locatie:Hijken
Contacteer:

Bericht door Mar=ka » za 11 mar 2006 12:45

Ik vind hem heerlijk fleurig. Een super blad! Ga zo door Dagmar.
Groetjes,
Mariska

Gebruikersavatar
Conny
Bead Starter
Berichten:71
Lid geworden op:wo 01 feb 2006 11:24
Locatie:Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Conny » za 11 mar 2006 16:49

Ik heb sinds dit nummer een abonnement en ben er erg blij mee. Ik vond het een leuk nummer. Leuk al die weetjes ook. En tsja, ik heb zo'n blad gewoon meer om inspiratie op te doen dus ik hoef niet persé iets "eruit" te maken maarrrrr.......misschien die wine-charms trouwens wel want die zagen er wel erg grappig uit !
groetjes van Conny !!

(kraal-aholic)

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » za 11 mar 2006 22:14

Het valt me op dat meerdere mensen erover vallen dat ik heb gezegd dat ik bij de vorige twee nummers meteen iets eruit wilde maken, en dat ik dat gevoel bij dit nummer niet had. Ik weet niet of het zo bedoeld is hoor, het is tenslotte internet en je kunt iemand's reactie niet altijd goed inschatten, maar ik voel me toch een beetje aangevallen omdat ik dit nummer niet echt leuk vond.

Ik verwoord hier enkel mijn eigen mening, en ik heb geprobeerd uit te leggen waarom ik het blad dit keer niet leuk vond. Ik koop meerdere sieradentijdschriften, en dit blad sprong er voor mij juist uit omdàt ik dingen erin zag staan die ik direct wilde maken. (is er overigens door tijdgebrek nog niet van gekomen :wink:) En dan vind ik het persoonlijk een hele tegenvaller dat het dit keer niet zo is. Zeker omdat ik na het tweede boekje helemaal om was, en dus een abbonnement heb genomen!

Maar ik vind het gewoon jammer dat ik nu meerdere keren terug lees "ik wil er ook niet direct iets uit maken, maar ik vind het toch een leuk blad". Ik vat dat toch een beetje op als een opmerking naar mij toe. Misschien wel omdat het hier gaat om onze forum-Dagmar, dat het daarom gevoeliger ligt. Ik vind het zeker knap wat Dagmar bereikt heeft en ik zou het haar absoluut niet nadoen, maar dan nog zou het, net als bij alle andere tijdschriften, gezegd mogen worden als het is tegengevallen. En uiteraard ook als het goed is bevallen!

Nogmaals, ik weet niet of het zo bedoeld is, maar ik voel me toch enigszins aangesproken, het moest me even van het hart! :(

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 12 mar 2006 09:57

ik vind niet dat je je aangevallen hoeft te voelen, want je bent niet de enige die het dit keer wat minder vindt en je hebt het ook niet als eerste gezegd... dus zou niet weten waarom iedereen het nu tegen jou heeft, van dat zij het wel leuk vinden. tja iedereen heeft een andere smaak...

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » zo 12 mar 2006 17:15

Ik zeg absoluut niet dat iedereen het tegen mij heeft, maar ik voel me aangesproken omdat er drie keer wordt gezegd "ik wil er ook niet direct iets uit maken, maar ... ", dat is toch een beetje een antwoord op mijn opmerking.

Ik zeg dus niet dat iedereen die het boekje wel leuk vindt, het op mij heeft voorzien! (dat zou wel heel erg paranoïde zijn :wink:) Het gaat dus om bovenstaande opmerking.

En zeker heeft ieder zijn eigen smaak en ieder zijn eigen mening! Dat staat ook niet ter discussie.

Zoals ik al zei, ik heb een beetje het idee dat dit boekje wat gevoeliger ligt. We hebben het proces vanaf het begin gevolgd, velen hebben meegewerkt aan equetes en dergelijke, dus we zijn er wat persoonlijker bij betrokken. Dat viel me op in het topic over het tweede nummer, en nu weer.

Ach het zal wel aan mij liggen... :gek: Ik kom hier erg graag dus ik probeer zeker geen ruzie uit te lokken, het valt me gewoon op.

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 15 mar 2006 13:08

ik heb het blad ook thuis gekregen en er staan veel dingen die ik toch nooit zou maken maar dat geeft niet ik ben nu eenmaal een kralenbladengek hihihi
.
liefs frietje :wink:
ps. ik ben nu op de delica's toer priegelwerk maar mooi.
kralengek

Gesloten