Tweedehands boeken

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Conny
Bead Starter
Contacteer:
Tweedehands boeken

Bericht door Conny » wo 01 feb 2006 11:39

Misschien dat het ooit al eens ergens genoemd is maar ik ben nog heel erg nieuw hier en ik noem het dus toch maar even. Voor tweedehands (goedkopere) boeken over sieraden maken, haken, breien en allerlei andere creatieve hobbies kun je misschien iets leuks vinden op http://www.boekwinkeltjes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kreeg net een jaren 70 haakboek thuis met allerlei patronen om zelf kleding te haken (dus vol met leuke poncho's. tasjes enz) vol foto's en goede beschrijvingen voor 3 euro. Ik heb ook nog wat cantecleer sieradenboekjes besteld maar die zijn er nog niet, ook voor weinig geld. Als je echt op zoek bent naar een bepaald boek loont het misschien de moeite om met de zoekfunctie eerst even daar te kijken, het zal toch wel goedkoper zijn dan een nieuwe uitgave...
Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze tip.
groetjes,

Conny

Conny
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Conny » wo 01 feb 2006 14:02

Hey hij is verplaatst, ik had hem bij de budgettips gezet omdat het niet om een bepaald boek ging maar meer een manier om op zoek te gaan naar goedkope boeken. Maar oké, dit kan ook...

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » wo 01 feb 2006 14:12

leuke site :!:
Groetjes Ellen.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 22 feb 2006 18:54

wel spijtig dat er geen foto's bij staan misschien wel veel werk maar

zou toch handig zijn

wel leuke site
maak zelf juwelen sinds juli 2004