Misschien dat het ooit al eens ergens genoemd is maar ik ben nog heel erg nieuw hier en ik noem het dus toch maar even. Voor tweedehands (goedkopere) boeken over sieraden maken, haken, breien en allerlei andere creatieve hobbies kun je misschien iets leuks vinden op http://www.boekwinkeltjes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kreeg net een jaren 70 haakboek thuis met allerlei patronen om zelf kleding te haken (dus vol met leuke poncho's. tasjes enz) vol foto's en goede beschrijvingen voor 3 euro. Ik heb ook nog wat cantecleer sieradenboekjes besteld maar die zijn er nog niet, ook voor weinig geld. Als je echt op zoek bent naar een bepaald boek loont het misschien de moeite om met de zoekfunctie eerst even daar te kijken, het zal toch wel goedkoper zijn dan een nieuwe uitgave...
Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze tip.
groetjes,
Conny
Tweedehands boeken
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.