Beading basic stitches van B&B is binnen.

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Elsje
Bead Brilliant
Beading basic stitches van B&B is binnen.

Bericht door Elsje » di 31 jan 2006 15:41

Ik heb m en hij is mooi!!! Ik ben erg blij dat ik hem besteld heb, duidelijke foto's en uitleg en mooie projecten.

Wie heeft m nog meer?
Groetjes Els,

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » di 31 jan 2006 19:44

Ikke nog niet, maar dat lijkt me wel een heel mooi boek! :D Hoe heb je hem besteld en betaald? :D
Kralenkip....

samira
Bead Fanatic

Re: Beading basic stitches van B&B is binnen.

Bericht door samira » di 31 jan 2006 20:07

Elsje schreef:Ik heb m en hij is mooi!!! Ik ben erg blij dat ik hem besteld heb, duidelijke foto's en uitleg en mooie projecten.

Wie heeft m nog meer?
Ik dus! :lol: http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=17546" onclick="window.open(this.href);return false;
Vind het best een leuk tijdschrift ... want dat is 't Miss B :lol: ... maar eerlijk? Had op meer gehoopt! Slim zijn ze bij die Kalmbach Publishers... of ik naief ... niet uitgesloten ... want het zijn artikelen uit Bead&Button's en daar ken ik er al een paar van. Jammer, jammer, jammer. Kwam ook nog een ketting tegen waarvan ik ooit benieuwd was hoe die gemaakt was http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=17547" onclick="window.open(this.href);return false; ... wilde dat zelf uitvinden ... toen toch patroon gevonden maar me beheerst want ik zou het wiel wel zelf uitvinden en nu staat die ketting potdikkie ook in het blaadje! :lol: Maar al met al ... best leuk en ik vind hun manier van uitleggen hardstikke duidelijk!

Enne Miss B ... nog even over dat bestellen en betalen ... moet je even m'n eerste linkje aanklikken ... weet je 'alles'. :wink:
Groetjes Wendy

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » di 31 jan 2006 23:25

Ja mooi.. mijn moeder kwam even kijken en ze was er helemaal weg van!! echt de stijl voor mijn moeder.. maar niet voor mij! maar wel errug knap gemaakt!! :shock:

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » wo 01 feb 2006 09:03

Ik heb nog niet zo lang een abt. op de B&B dus voor mij was het nieuw. En ik vind het gewoon handig om alles bij elkaar te hebben, overzichtelijk. Nu heb ik ook zoiets van "ik ben klaar met boeken kopen". Alles wat je moet weten staat er wel in en de rest zijn variaties op een bekend patroon en dat is toch het leukst om zelf te bedenken.

Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je het meer wat voor je moeder vind Eliina...ik ben ook al 40! :lol:
Groetjes Els,

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 01 feb 2006 09:19

grappig, ik heb ook een boekje binnen van b&b (namelijk haken) en het viel me ook even tegen, zoveel staat er niet eens in. alsof alle technieken op de voorkant staan, ik dacht dat er wel meer in zou staan. maar ja, op zich valt de prijs ook wel mee...en heb er nog niet uitgebreid naar gekeken...

Gesloten