Ik heb m en hij is mooi!!! Ik ben erg blij dat ik hem besteld heb, duidelijke foto's en uitleg en mooie projecten.
Wie heeft m nog meer?
Beading basic stitches van B&B is binnen.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Groetjes Els,
Re: Beading basic stitches van B&B is binnen.
Ik dus!Elsje schreef:Ik heb m en hij is mooi!!! Ik ben erg blij dat ik hem besteld heb, duidelijke foto's en uitleg en mooie projecten.
Wie heeft m nog meer?

Vind het best een leuk tijdschrift ... want dat is 't Miss B

Enne Miss B ... nog even over dat bestellen en betalen ... moet je even m'n eerste linkje aanklikken ... weet je 'alles'.

Groetjes Wendy
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ja mooi.. mijn moeder kwam even kijken en ze was er helemaal weg van!! echt de stijl voor mijn moeder.. maar niet voor mij! maar wel errug knap gemaakt!!
Groetjes Elina

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Ik heb nog niet zo lang een abt. op de B&B dus voor mij was het nieuw. En ik vind het gewoon handig om alles bij elkaar te hebben, overzichtelijk. Nu heb ik ook zoiets van "ik ben klaar met boeken kopen". Alles wat je moet weten staat er wel in en de rest zijn variaties op een bekend patroon en dat is toch het leukst om zelf te bedenken.
Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je het meer wat voor je moeder vind Eliina...ik ben ook al 40!
Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je het meer wat voor je moeder vind Eliina...ik ben ook al 40!

Groetjes Els,