tijdschrift van Dagmar

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
jolan
Bead Reader
tijdschrift van Dagmar

Bericht door jolan » di 20 dec 2005 17:27

Hallo allemaal,

net even een paar minuutjes gevonden om even op het forum te kijken, een van mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar wordt om dat meer te gaan doen, ik ben immers een beginneling.
(nu ook hopen dat mijn 3 jonge kinderen het hier mee eens zijn, en oh ja ook onze nieuwe jack russell pup van 8 weken natuurlijk)

Maar waar het eigenlijk om gaat is dat ik allemaal zo'n leuke berichtjes lees over het nieuwe tijdschrift van Dagmar. Nou moet ik toegeven dat ik Dagmar en het tijdschrift niet ken. :oops:

Dus kan iemand mij vertellen waar of hoe ik dit tijdschrift eventueel kan kopen of bestellen.
Alvast bedankt

Groetjes Jolan
MET KRALEN VALT ER NOG MEER UIT HET LEVEN TE HALEN!!

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » di 20 dec 2005 17:34

Dagmar is Kralenenquete van het forum, en dit is haar site http://www.honderdprocentkraal.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Hilde
Bead Intelligent

Re: tijdschrift van Dagmar

Bericht door Hilde » di 20 dec 2005 17:52

jolan schreef:(nu ook hopen dat mijn 3 jonge kinderen het hier mee eens zijn, en oh ja ook onze nieuwe jack russell pup van 8 weken natuurlijk)

Groetjes Jolan
Wat leuk, nog een JackRussell liefhebber.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

milebla
Bead Dreamer

Bericht door milebla » wo 21 dec 2005 11:45

hoi Jolan,

Welkom joh! Enne we zien vanzelf je berichten hoor :D

ps: ik zelf ben regelmatig in Bladel te vinden en ik kan je daar de winkel arts & Things aanraden
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gesloten