Trendy sieraden met swarovski kralen
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Kent iemand deze boekjes:
* Trendy sieraden met swarovski kralen
* Stijlvolle sieraden met swarovski kralen
Ze zijn allebei van Angelika Ruh. Ik zag ze bij kralenboutique Monique en ze zijn maar 6,95 per stuk maar vraag me af of ze de moeite zijn om te kopen.
* Trendy sieraden met swarovski kralen
* Stijlvolle sieraden met swarovski kralen
Ze zijn allebei van Angelika Ruh. Ik zag ze bij kralenboutique Monique en ze zijn maar 6,95 per stuk maar vraag me af of ze de moeite zijn om te kopen.
Groetjes, Melanie
Als het een samenraapsel is, dan zou het voor mij niet erg zijn, want ik heb pas 1 sieradenboek.Saartje schreef:Ik heb ze laatst allebei gekocht. Er staan wel leuke dingen in, maar ik heb de indruk dat het een samenraapsel is van verschillende delen uit andere boeken...![]()
Ik vond ze niet echt de moeite, maar ja, er staan wel leuke dingen in...
Groetjes, Melanie
Ik heb beide boekjes gekocht. Vind ze een beetje tegenvallen, omdat meer dan de helft patronen zijn van ringen, en daar ben ik niet zo van. Maar er staan een aantal hele mooie andere sieraden in, dus dat compenseert de boel weer.
Ik ga er zeker nog eentje uit maken, om kado te doen met kerst.

Groetjes, Melanie
- dutch_dayz
- Bead Producer
Ik was vandaag in Duitsland en heb met deze boekjes in mijn handen gestaan. Het is een serie en in het Duits beginnen de titels met "Glamour". Ik heb ze vandaag even doorgebladerd in een winkel en ik vond het zelf niet echt de moeite waard, het is nogal eenvoudig allemaal.
Ik heb wel twee andere boekjes, misschien heeft iemand nog wat aan deze info
Funkelnde Faszination aus edlen Perlen van Lydia Klös, deze heb ik al wat langer. Is ook allemaal vrij eenvoudig, maar er staat een patroon in van een heel mooi groot, geregen open hart en dat gaf de doorslag
Verder staat er nog een geregen kruisje in, wat ideetjes voor brillenkoordjes en ook leuk: geregen ringen voor om een dunne (zijden) shawl. Nadeel van dit boekje: de patronen zijn 3 grote losse bladen, terwijl een heel kort omschrijvinkje in het boekje zelf staat. Ik heb een keer ontzettend zitten prutsen op zo'n shawlring
Mijn Duits is prima dus daar ligt het niet aan
Ik vond het erg onduidelijk. Ik hier dan verder ook nog niks uit gemaakt, zelfs het mooie hart niet (eerst kralen tekort en nu tijd tekort
). Dus ik weet niet of de andere omschrijvingen ook zo onduidelijk zijn, dat merk je meestal toch pas wanneer je bezig bent!
Brillanz de luxe van Pascale en Natalie Seyler en Petra Pietsch, deze heb ik vandaag gekocht. Hier staan wat ingewikkeldere rijgpatronen in, voornamelijk kettingen, ook met cabouchons en navettes. De tekeningen zijn ook duidelijk. Hier ga ik zeker wat dingen uit maken!
Ik heb wel twee andere boekjes, misschien heeft iemand nog wat aan deze info

Funkelnde Faszination aus edlen Perlen van Lydia Klös, deze heb ik al wat langer. Is ook allemaal vrij eenvoudig, maar er staat een patroon in van een heel mooi groot, geregen open hart en dat gaf de doorslag

Brillanz de luxe van Pascale en Natalie Seyler en Petra Pietsch, deze heb ik vandaag gekocht. Hier staan wat ingewikkeldere rijgpatronen in, voornamelijk kettingen, ook met cabouchons en navettes. De tekeningen zijn ook duidelijk. Hier ga ik zeker wat dingen uit maken!
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- dutch_dayz
- Bead Producer