Trendy sieraden met swarovski kralen

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:
Trendy sieraden met swarovski kralen

Bericht door Melanie » vr 16 dec 2005 14:04

Kent iemand deze boekjes:

* Trendy sieraden met swarovski kralen
* Stijlvolle sieraden met swarovski kralen

Ze zijn allebei van Angelika Ruh. Ik zag ze bij kralenboutique Monique en ze zijn maar 6,95 per stuk maar vraag me af of ze de moeite zijn om te kopen.
Groetjes, Melanie

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 16 dec 2005 15:49

Ik heb ze laatst allebei gekocht. Er staan wel leuke dingen in, maar ik heb de indruk dat het een samenraapsel is van verschillende delen uit andere boeken... :wink:
Ik vond ze niet echt de moeite, maar ja, er staan wel leuke dingen in...
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » vr 16 dec 2005 15:55

Saartje schreef:Ik heb ze laatst allebei gekocht. Er staan wel leuke dingen in, maar ik heb de indruk dat het een samenraapsel is van verschillende delen uit andere boeken... :wink:
Ik vond ze niet echt de moeite, maar ja, er staan wel leuke dingen in...
Als het een samenraapsel is, dan zou het voor mij niet erg zijn, want ik heb pas 1 sieradenboek.
Groetjes, Melanie

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » vr 23 dec 2005 18:57

Ik heb beide boekjes gekocht. Vind ze een beetje tegenvallen, omdat meer dan de helft patronen zijn van ringen, en daar ben ik niet zo van. Maar er staan een aantal hele mooie andere sieraden in, dus dat compenseert de boel weer. :D Ik ga er zeker nog eentje uit maken, om kado te doen met kerst.
Groetjes, Melanie

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » vr 23 dec 2005 19:58

Ik was vandaag in Duitsland en heb met deze boekjes in mijn handen gestaan. Het is een serie en in het Duits beginnen de titels met "Glamour". Ik heb ze vandaag even doorgebladerd in een winkel en ik vond het zelf niet echt de moeite waard, het is nogal eenvoudig allemaal.

Ik heb wel twee andere boekjes, misschien heeft iemand nog wat aan deze info :wink:

Funkelnde Faszination aus edlen Perlen van Lydia Klös, deze heb ik al wat langer. Is ook allemaal vrij eenvoudig, maar er staat een patroon in van een heel mooi groot, geregen open hart en dat gaf de doorslag :wink: Verder staat er nog een geregen kruisje in, wat ideetjes voor brillenkoordjes en ook leuk: geregen ringen voor om een dunne (zijden) shawl. Nadeel van dit boekje: de patronen zijn 3 grote losse bladen, terwijl een heel kort omschrijvinkje in het boekje zelf staat. Ik heb een keer ontzettend zitten prutsen op zo'n shawlring :? Mijn Duits is prima dus daar ligt het niet aan :wink: Ik vond het erg onduidelijk. Ik hier dan verder ook nog niks uit gemaakt, zelfs het mooie hart niet (eerst kralen tekort en nu tijd tekort :roll:). Dus ik weet niet of de andere omschrijvingen ook zo onduidelijk zijn, dat merk je meestal toch pas wanneer je bezig bent!

Brillanz de luxe van Pascale en Natalie Seyler en Petra Pietsch, deze heb ik vandaag gekocht. Hier staan wat ingewikkeldere rijgpatronen in, voornamelijk kettingen, ook met cabouchons en navettes. De tekeningen zijn ook duidelijk. Hier ga ik zeker wat dingen uit maken!

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 29 dec 2005 18:34

Ik had nog bons van de fnac die tegen de 31ste vervielen, dus heb beide boekjes gekocht, maar echt vernieuwend vind ik ze niet.
Maar dat is mijn grote probleem, ik kan geen boekjes laten liggen, zelfs al vind ik er niet veel aan :roll:

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » ma 02 jan 2006 14:38

katskralen schreef:Maar dat is mijn grote probleem, ik kan geen boekjes laten liggen, zelfs al vind ik er niet veel aan :roll:
Hier net hetzelfde 8)
Hebben, hebben, hebben,..... :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » za 07 jan 2006 15:48

Ja dat ken ik :wink: Ook al denk ik wel eens, dat boekje kan ik beter niet kopen, meestal staat er toch nog net 1 patroontje in wat interessant genoeg is om het boekje voor aan te schaffen.

Achja, leuk voor de verzameling zeg ik maar altijd :wink:

Gesloten