Sieraden Zelfmaak Special nr. 5

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23
Sieraden Zelfmaak Special nr. 5

Bericht door dutch_dayz » za 26 nov 2005 01:42

Ik was op zoek naar de nieuwe TrendCreatief en kwam deze ook tegen. Er staat een beetje van alles wat in, geregen, geketteld, zwevend. Ook weer wat dingen met klei.

Vergeleken met TrendCreatief zijn de creaties in dit boekje wat eenvoudiger (betekend niet perse minder mooi :wink:) en de materialen zijn ook wat beter aan te komen.

Maar see for yourself zou ik zeggen :)

Gebruikersavatar
Liesbeth
Bead Starter
Berichten:89
Lid geworden op:di 25 mei 2004 18:30
Locatie:Emmen

Bericht door Liesbeth » za 26 nov 2005 12:05

Jaaah ik heb hem ook en ik vind het véél leuker en mooier dan Trend Creatief !( Ik vind dat die intzettend overdrijven met de hoeveelheden materialen , natuurlijk vooral voor de verkoop :wink: ) ik koop hem alleen altijd voor wat inspiratie...
In de Sieraden zelfmaakspecial staan (vind ik..) ook veel leukere ontwerpen, veel meer verschillende technieken, die maakbaar, draagbaar en betaalbaar zijn. :D

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » za 26 nov 2005 13:41

Ja dat vind ik ook, ik vind TrendCreatief een leuk blad maar het is allemaal zo opzichtig en idd zo gigantisch veel materiaal per sieraad... daar heb je een dikke beurs voor nodig :wink: De zelfmaakspecial is wat eenvoudiger, en voor mij persoonlijk zijn de sieraden ook veel draagbaarder! Maar het is ieder z'n eigen, gelukkig :)

Gebruikersavatar
Kraaltjes
Bead Intelligent
Berichten:1359
Lid geworden op:di 22 jun 2004 18:31
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » za 26 nov 2005 18:36

Ik ken de naam wel :wink: volgends mij heb ik wat vorige nummer va. :lol: Door jullie word mijn portomonee steeds leger
:engel: Groetjes Eveline

Gebruikersavatar
ThaGaby
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:ma 23 feb 2004 21:16

Bericht door ThaGaby » za 26 nov 2005 21:23

Kraaltjes schreef:Ik ken de naam wel :wink: volgends mij heb ik wat vorige nummer va. :lol: Door jullie word mijn portomonee steeds leger
haha ik ken het gevoel. dan lees je hier wat wat voor leuke dingen ze overal verkopen en dan MOET je het ook hebben :lol: tja het is en blijft een verslaving he!

Gebruikersavatar
milebla
Bead Dreamer
Berichten:591
Lid geworden op:wo 20 jul 2005 07:54
Locatie:Dinther

Bericht door milebla » vr 09 dec 2005 09:53

Dit is een leuk cadeau-ideetje voor de kerst :P
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gesloten