Trendcreatief winter
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Hoi Hoi,
Over een paar weken is ie er!!
Kan haast niet wachten, ben echt aan nieuwe ideetjes voor winter en herfstkettingen toe!!
Nog iets van 2 weken en dan kan je hem in de kralentrendshop vinden, en een weekje daarna ofzo is hij ook bij de bruna etc te vinden!!
Groetjes Meggie
Over een paar weken is ie er!!
Kan haast niet wachten, ben echt aan nieuwe ideetjes voor winter en herfstkettingen toe!!
Nog iets van 2 weken en dan kan je hem in de kralentrendshop vinden, en een weekje daarna ofzo is hij ook bij de bruna etc te vinden!!
Groetjes Meggie
- Addicted Patty
- Bead Dreamer
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Jippie weer leesvoer! En kijkvoer haha staan altijd zoveel gave creaties in doe je altijd goede ideen van op.
Nog een weekje of 2 wachten dan is de nieuwe parels en creaties ook uit! Voer voor de rijgende mensen onder ons ik heb ze allemaal ze zijn zo gaaf de creaties die daarin staan!
Nog een weekje of 2 wachten dan is de nieuwe parels en creaties ook uit! Voer voor de rijgende mensen onder ons ik heb ze allemaal ze zijn zo gaaf de creaties die daarin staan!
Mijn naam is ekster!
Alles wat blingt.
Alles wat blingt.
Ja diezelfde vraag heb ik dus ook, ben bij diverse boekhandels etc geweest maar ze hebben geen idee waar ik het over heb als ik naar dat blad vraagLisa schreef:parels en creaties ?? hellup dat ken ik niet, wat mis ik? Is het engels of nederlandstalig maar vooral waar kan ik het kopen.

Laatst gewijzigd door milebla op wo 24 aug 2005 07:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
-
- Bead Interested
- Contacteer:
parels en creaties is alleen maar parels, swarovski en veel meer kralen in midden een basisboek met de basistechnieken.
Ik vind het het mooiste sieradenboek al is de trendcreaties breder en ook super!
Parels en creaties bij boekhandels bruna heeft m zowieso
groetjes
Ik vind het het mooiste sieradenboek al is de trendcreaties breder en ook super!
groetjes
Mijn naam is ekster!
Alles wat blingt.
Alles wat blingt.
Hier in Den Bosch bij de Bruna is het echt NIET te krijgen joh, grgrgrgr En we hebben hier 4 Bruna's grgrgr Ik zal mijn zoektocht voortzettenmissmarm schreef:parels en creaties is alleen maar parels, swarovski en veel meer kralen in midden een basisboek met de basistechnieken.
groetjes

alleen maar sieradenmilebla schreef:Staan hier alleen maar sieraden in of ook nog andere hobby dingetjes?
Wilde namelijk wat copietjes maken in de bieb van wat mooie dingen maar kan het tijdschrift daaro nergens vinden en in de winkels is ie hiero ook pleitos, huh?

Hobby dingen staan ook in de hobby handig, daar staan ook vaak één of meerdere sieraden in

De kralentrendshop heeft de trendcreatief altijd op voorraad

Alle drie, dus de allereerste met drie pagina's lange sieraden abc, de 2e van dit voorjaar, de 3e van deze zomer en nu dus binnenkort de nieuwe van de winter

hoi,
Nou gistermiddag ben ik dus opzoek gegaan naar de "Parels en Creaties" hier in Den Bosch, er is werkelijk NIET aan tekomen joh
Heb echt overal gevraagd of ze het hadden (oa Bruna 3winkels, Read Shop, AKO, V&D, Boekhandel Heinen) maar dus helemaal nergens grgrgrgr
komt er iemand net zoals ik uit Den Bosch die dit tijdschrift ergens in de omgeving koopt? Zo ja waar o waar koop je het? Omgeving Den Bosch mag natuurlijk ook
heeeeeel erg dank voor jullie hulp!
Nou gistermiddag ben ik dus opzoek gegaan naar de "Parels en Creaties" hier in Den Bosch, er is werkelijk NIET aan tekomen joh

komt er iemand net zoals ik uit Den Bosch die dit tijdschrift ergens in de omgeving koopt? Zo ja waar o waar koop je het? Omgeving Den Bosch mag natuurlijk ook
heeeeeel erg dank voor jullie hulp!