Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
-
danielle
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door danielle » di 20 mar 2007 00:21
Romantica schreef:Het viel mij ook al op. Ik zie liever veel meer voorbeelden zonder de dames er bij. Zoals in Bead & Button. Op een mooie manier gefotografeerd en het leid je niet af. Je zit automatisch toch naar die dames te kijken en de bedoeling is dat het accent op de sieraden valt.

Beads and Button ken ik persoonlijk niet, maar meer zonder modellen (goed gefotografeerd), daar ben ik wel voor.
Soms zijn de sieraden ook slecht zichtbaar vind ik. Ik hoorde van iemand dit weekend, die een sieraad in het echt had gezien en deze heel gaaf was, maar welk er in het blad er veel minder uitzag.
Groetjes, Danielle
-
Tamara
- Bead Fan
-
Contacteer:
Bericht
door Tamara » di 20 mar 2007 09:44
De modellen zijn idd middelpunt van de foto, terwijl het om het sieraad gaat en dat is erg jammer!
Jammer genoeg ook iedere keer dezelfde koppen.
Het sieraad kan toch ook zonder model getoond worden? Dat doen wij ook en een beetje photo shop ertegen aan...........
Bij ons verkopen ze alleen de trend creatief, dus helaas weinig keuze.
Groetjes, Tamara
-
Lissie
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door Lissie » di 20 mar 2007 10:00

Mag je trots op zijn! Heb net een lading crackles besteld om hem te gaan maken
meggie schreef:
Ben het over die modellen wel met jullie eens, maar ik weet hoe veel werk mijn bazen ermee hebben om wat nieuwe modellen te zoeken, dus ik heb er wel begrip voor.
Ik wil ook wel poseren hoor!

-
dolfijn
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door dolfijn » di 20 mar 2007 10:08
hey , ja , als we nu allemaal eens ons gaan aanmelden als model dan gaat dat boekje misschien een héél hoog verkoopcijfer hebben.
Gewone mensen met draagbare sieraden.
Dat trekt misschien meer aan dan nu.
Zoals die "Dove" producten , die hebben ook bewust dames met alle maten aangesproken omdat onze wereld nu eenmaal uit allerlei verschillende mensen bestaat !
ze kunnen ook gewoon geen mensen gebruiken ...dat is voordeliger voor hen en dan kunnen ze een groter budget aan een beter samengesteld tijdschrift besteden. zoals creaties van hun lezers, wedstrijdje, tips en advies, ...de lijst is oneindig .
maar ja , je kan het hen niet vertellen via mail want de contact link werkt niet . en telefoneren doe ik niet graag want je krijgt toch nooit de juiste persoon aan de lijn.
Groetjes,
Linda
-
Tara
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door Tara » di 20 mar 2007 13:22
Haha, wat een goed idee, Dolfijn, we zullen ze eens even laten zien wat een "modeldames" wij zijn van dit forum. We doen gewoon een eenmalige uitgave, die overal in de winkels komen te liggen, dan kunnen we Trend-Creatief eens even een poepie laten ruiken. Nee hoor, grapje. Ben het wel met de meeste eens, het blad wordt een beetje saai!! Ga trouwens mijn nichtje inschakelen (19), zij is een model bij Paparazzi in Amsterdam. Deze zomer ga ik met haar fotosessies doen voor sieraden (ze lijkt erg op Angelina Jolie, maar dan een jongere uitgave). Ze staat al in veel meidenbladen en laatst in de V&D krant.

streef er enkel naar wat te spelen met kralen......