Het boek: Fantastisch Fimo kralen en sieraden
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
- nikkie-vicky
- Bead Reader
- Contacteer:
Ik heb ook al de pasta machinen gehaald, maar nog niet geprobeerd!skin schreef:Ben helemaal gelukkig mee en heb zin om het te proberen. Heb gelijk ook maar een pastamachine gekocht bij de kijkshop voor maar 15 euro. Kom er voorlopig nog even niet aan doe ben ik bang, maar heb er al zin in.
Groeten,
Skin
Om die tolletjes kralen te draaien had ik bedacht om met een glazen onderzetter te draaien (want die heb ik nog liggen).
Groetjes,
Loura
Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...
Loura
Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Die swirl heb ik ook geprobeerd maar dat word nog duidelijk oefenen.
Bleek het ook helemaal fout te doen maar ria heeft het op der forum goed uitgelegt. Dus ik ga binnekort weer een poging wagen.
Die pasta machine lijkt me ook wel erg cool, alleen is dat nog even door de toekomst ga eerst even oefenen

- miss-chris
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Bij ons in de hobbyzaak issie er gewoon, en de pipoos heeft hem vast ook.miss-chris schreef:weet iemand of hij ook gewoon in een winkel te koop is?? ik zou hem namelijk eerst even willen inkijken voor ik m koop....anders staan er misschien dingen in die ik al gemaakt heb...das een beetje zonde!

- Kaatje Kraal
- Bead Producer
- Contacteer: