topic hernoemd: Elfenatelier/Elfensieraden

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » wo 14 sep 2005 20:31

Jippie, alweer een applausje voor de post ;)!!!
Graag gedaan hoor, veel plezier ermee!!
Beady Greetzzz,

Kamelot

Desi
Bead Reader

Bericht door Desi » do 29 sep 2005 14:18

hoi, ik heb even een vraag over het elfensieraden boek 2, ik kan het in Nederland bij iemand bestellen, maar wat voor technieken staan erin en is het ook een geschikt boekje voor beginners?
Het lijkt mij heel leuk, alleen de naam al....
Maar ik heb al een aantal boekjes en daar staan vaak zulke drukke en moeilijke sieraden in :roll:
En ik vind het dan weer zonde als ik het koop en ik doe er niks mee....
Alvast bedankt :D

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » vr 30 sep 2005 08:48

als je nog geen ander beginnersboekje hebt, is "elfensieraden 2" (net als 1 overigens) volgens mij best geschikt voor beginners:
alle basistechnieken staan er uitgebreid(met duidelijke foto's) in. De projecten die er in staan gaan van makkelijk naar moeilijk en ik denk dat je daarom heel lang van dit boek kunt genieten. Soms heb je van die boekjes speciaal voor beginners en dan ben je d'r over een paar weken op uitgekeken omdat je "verder" bent. Hier heb je dat waarschijnlijk niet.
De meeste projecten zijn geregen, maar ook zwevende en geketelde kettingen, en kettingen met veters staan erin.
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

bellaluna
Bead Anonymous

Bericht door bellaluna » zo 30 okt 2005 12:58

Hi allemaal,

Ik heb een workshop gevolgd bij Un-Roen van het elfenatelier,ze was namelijk voor de hobbydag van het "hobbyblad" in nederland.
Was in 1 woord echt geweldig................heb samen met mijn moeder genoten van de dag.
We zijn nu dus ook verslaafd aan deze hobby..........en wat een schatje die Un-roen.
Ze heeft ook mooie kralen alles van een van een zeer goede kwalieteit,en de prijs is ook niet verkeerd ik ga binnenkort zeer zeker eens een kijkje nemen in haar winkel,en wellicht ook een workshop volgen ............maak er gewoon een gezellig weekend van met mijn moeder Heerlijk.
Heb pas ook workshop zelf glaskralen maken gedaan ook erg leuk hoor en ook erg verslavend.
kijk eens op hun site http://www.2handjes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Wens jullie allemaal veel succes met deze verslavende hobby.

Groetjes Ellis.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 31 okt 2005 05:44

de elfenwinkel is supermooi maar vergeet niet dat hij toch ook wel zijn prijzen kent
als je speciale dingen zoekt ga je die daar zeker vinden maar voor gewoon dagelijks gerief zal ik maar zeggen is ze toch duur hoor

maar verder nog veel kraalplezier en het is een verslaving hoor :wink:
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » ma 07 nov 2005 19:39

hadewijch schreef:de elfenwinkel is supermooi maar vergeet niet dat hij toch ook wel zijn prijzen kent
als je speciale dingen zoekt ga je die daar zeker vinden maar voor gewoon dagelijks gerief zal ik maar zeggen is ze toch duur hoor

maar verder nog veel kraalplezier en het is een verslaving hoor :wink:
Ik ga altyd mijn kralen en benodigdheden kopen in het elfenatelier :D maar inderdaad sommige kralen zijn echt niet goedkoop :roll: . Maar ze hebben wel super veel keuze en goede materialen :D ! Vindt het echt prachtige kralenwinkels :lol: !
Groetjes Evi

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 07 nov 2005 19:53

aan superveel keus daar twijfel ik niet aan maar goede kwaliteit en ook nog goedkoop vind je ergens anders zeker

Mystica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mystica » ma 07 nov 2005 19:55

hadewijch schreef:aan superveel keus daar twijfel ik niet aan maar goede kwaliteit en ook nog goedkoop vind je ergens anders zeker

Ja tuurlijk :D maar vindt het gezellig winkelen in de ateliers :wink: !
Groetjes Evi

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » di 08 nov 2005 09:24

daar twijfel ik niet aan
maar dan kijk ik nog naar mijn portemonee hoor :wink:

Gesloten