Nieuw Sieradentijdschrift
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Hmz ik heb hem gezien maar vind het
*een slap aftreksel van Trendcreatief
* Er staan bar weinig leuke kettingen in,en dat voor 4 euro!
* de foto's zijn saai...met steeds modellen in dezelfde houding
* en creaties die nergens op lijken,mijn buurmeisje van 4 maakt nog mooiere dingen en het geeft 'het zelf sieraden maken' een slecht imago (vind ik)
* Het hele blad gaf me een goedkoop idee,alsof ze trendcreatief wel een leuk blad vonden,maar niet genoeg geld hadden om het net zo mooi (na) te maken
Affin ik heb hem na een paar keer doorbladeren dus weer terug gezet
*een slap aftreksel van Trendcreatief
* Er staan bar weinig leuke kettingen in,en dat voor 4 euro!
* de foto's zijn saai...met steeds modellen in dezelfde houding
* en creaties die nergens op lijken,mijn buurmeisje van 4 maakt nog mooiere dingen en het geeft 'het zelf sieraden maken' een slecht imago (vind ik)
* Het hele blad gaf me een goedkoop idee,alsof ze trendcreatief wel een leuk blad vonden,maar niet genoeg geld hadden om het net zo mooi (na) te maken

Affin ik heb hem na een paar keer doorbladeren dus weer terug gezet

Grtx Angelique
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
Ik heb er net ook in zitten bladeren, sommige dingen vond ik leuk.. andere niet... maar ik vind wel dat trend creatief er veel mooier uitziet.. ook qua fotografie.. deze ziet er wat goedkoper uit...
Misschien als ik nog geld over heb dat ik er nog om ga, maar voorlopig ff niet...
Misschien als ik nog geld over heb dat ik er nog om ga, maar voorlopig ff niet...
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

http://www.jacobi-drachten.nl/bladen/bl ... tml#180504
misschien een beetje laat, maar ik vond een plaatje van het tijdschrift
misschien een beetje laat, maar ik vond een plaatje van het tijdschrift
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik heb hem ook gezien
vond sommige dingen er wel onzettend leuk eruit zien. Maar die dinegn kan ik ook maken zonder uitleg.
Ik mocht van mijn ouders kiezen tussen dit blad en die van de Hobby Handig. Tja en ik heb toch maar de Hobby Handig gekozen.
Hoewel er in dit blad ook nog genoeg leuke dingen staan

Ik mocht van mijn ouders kiezen tussen dit blad en die van de Hobby Handig. Tja en ik heb toch maar de Hobby Handig gekozen.
Hoewel er in dit blad ook nog genoeg leuke dingen staan

Deze had ik dus gekocht omdat er een dutch spiral met staafjes in staat maar als je in de omschrijving leest kom je er achter dat ze echt gericht zijn op de kralen die je bij hun kan bestellen.Met een beetje fantasie komt je er wel uit hoor maar ik vind het niet erg handig.
veel kralenplezier
JackyJJ
JackyJJ