nieuwe trend creatief
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Het viel mij ook al op. Ik zie liever veel meer voorbeelden zonder de dames er bij. Zoals in Bead & Button. Op een mooie manier gefotografeerd en het leid je niet af. Je zit automatisch toch naar die dames te kijken en de bedoeling is dat het accent op de sieraden valt. 

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
- Daysleeper
- Bead Designer
sluit me dr helemaal bij aan!Sandra schreef:dolfijn schreef:ik stoor mij soms aan de modellen ...het begint saai te worden ...altijd dezelfde opgemaakte gezichten in dezelfde soort houdingen ...
sorry maar op pagina 13 ??? ...zijn het dames die dit blad lezen of heren ???
of ben ik nu alleen zo kieskeurig ...ik zie toch liever de stijl van een bead style magazine dan die A4 foto's van dames met een sieraad aan ...
ben even gaan tellen ...voor mij mogen er 21 foto's kleiner ! of 21 dames minder en meer sieraden voorbeelden !
ik denk dat ik een hormonaal probleempje heb vandaag
![]()
want ik heb zoiets van ...minder mooie dames en meer mooie sieraden..... ( wat ben ik een kreng vandaag ..hopelijk morgen beter !!)
![]()
![]()
ik heb geen last van hormomen maar ik denk er wel hetzelfde over.
![]()
![]()
Always Wear A Smile. It Goes With Everything!
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Misschien kunnen we een mailtje sturen naar de makers met een paar ideeën zodat ze het kunnen veranderendebs schreef:sluit me dr helemaal bij aan!Sandra schreef:dolfijn schreef:ik stoor mij soms aan de modellen ...het begint saai te worden ...altijd dezelfde opgemaakte gezichten in dezelfde soort houdingen ...
sorry maar op pagina 13 ??? ...zijn het dames die dit blad lezen of heren ???
of ben ik nu alleen zo kieskeurig ...ik zie toch liever de stijl van een bead style magazine dan die A4 foto's van dames met een sieraad aan ...
ben even gaan tellen ...voor mij mogen er 21 foto's kleiner ! of 21 dames minder en meer sieraden voorbeelden !
ik denk dat ik een hormonaal probleempje heb vandaag
![]()
want ik heb zoiets van ...minder mooie dames en meer mooie sieraden..... ( wat ben ik een kreng vandaag ..hopelijk morgen beter !!)
![]()
![]()
ik heb geen last van hormomen maar ik denk er wel hetzelfde over.
![]()
![]()

Kralenkip....
- Love-beadies
- Bead Producer
Oja, die modellen zijn echt vreselijk en vooral die kleding die ze aan hebben. Ze kunnen zo terug naar de jaren 70.
Verder staan er wel vaak leuke dingen aan, maar ook echt dingen die niet meer van deze tijd zijn vind ik (net zoals de modellen
)
Maarja soms is ie heel erg leuk en soms vind ik er niks aan, dat houdt de spanning erin zeg maar
Verder staan er wel vaak leuke dingen aan, maar ook echt dingen die niet meer van deze tijd zijn vind ik (net zoals de modellen

Maarja soms is ie heel erg leuk en soms vind ik er niks aan, dat houdt de spanning erin zeg maar

Groetjes Ilona
-
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik heb hem deze keer gekocht (mijn 2e trend creatief). En het valt me op dat het eigenlijk weer dezelfde soort sieraden zijn. Groot met veel poespas eraan, dus het tegenovergestelde van wat ik maak 
Ik denk ook dat dit de laatste is die ik koop, of er moet weer zoiets leuks in staan zoals de stropdas...

Ik denk ook dat dit de laatste is die ik koop, of er moet weer zoiets leuks in staan zoals de stropdas...

Ghihih vetLissie schreef: of er moet weer zoiets leuks in staan zoals de stropdas...

Ook zijn de sieraden mij vaak veelste uitbundig, maar toch vind ik het wel altijd een leuk blad

En over al die materialen, het klopt toch niet helemaal dat die alleen in Heesch te vinden zijn, want een aantal sieraden wordt door mensen van kralengroothandels gemaakt, en die kralen zijn dus ook in andere winkels te vinden..
Groetjes Meggie
Laatst gewijzigd door meggie op do 24 mei 2007 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik vind de sieraden wel mooi, maar ten eerste ver boven mijn budget, en te groot. En ook erg trend-verbonden om het zo maar te zeggen. Erg jammer..
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
-
- Bead Starter
De eerste nummers heb ik ook allemaal gekocht. Ik bladerde er vanmiddag in, maar vond het allemaal zo lijken op de vorige nummers dus heb 'em lekker laten staan en er een hip en trendy glossy voor gekocht
De modellen en kettingen zijn te truttig voor woorden, niet meer van deze tijd......Ze moeten het blad maar geen TREND creatief meer noemen.......trendy is het echt niet meer. Maar goed niet te veel mopperen het is best moeilijk om om de zoveel tijd een blad te vullen.

De modellen en kettingen zijn te truttig voor woorden, niet meer van deze tijd......Ze moeten het blad maar geen TREND creatief meer noemen.......trendy is het echt niet meer. Maar goed niet te veel mopperen het is best moeilijk om om de zoveel tijd een blad te vullen.