Nieuwe honderd procent kraal binnen!!

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
jufsonja
Bead Interested

Bericht door jufsonja » zo 08 jan 2006 16:59

Ook ik heb hem al binnen.... wil dan altijd weer meteen beginnen maar helaas, er moeten nog eerst een paar andere werkzaamheden volgen... :D .
Vanavond lekker aan de grote keukentafel en freubelen maar!!!
Complimenten hoor Dagmar, er staan weer erg leuke dingen in!!

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » zo 08 jan 2006 18:10

Ik had gisteren een workshop en heb dan een stapel bladen op tafel liggenwaaronder het eerste nummer en die meiden waren super enthousiast. Ik meteen, het tweede nummer kan er elk moment zijn..maar helaas de postbode had alleen rekeningen bij zich :cry:
Ik wacht gewoon af..ben natuurlijk wel benieuwd....
Groetjes, Zus

Caatje
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Caatje » di 10 jan 2006 11:00

Ik hoop dat ik het snel krijg :) Ik heb hem weer besteld en ik sta erin op een foto :-DD Dat liet Sandra zien en toen dacht ik zoiets van hebbehebbe :lol:
Het is leuk om dingen te maken met kralen.

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » di 10 jan 2006 16:33

Ik heb hem ontvangen...ziet er weer goed uit...
Groetjes, Zus

Dorith
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Dorith » di 10 jan 2006 17:39

ik heb hem ook weer besteld..nog niet binnen...Kreeg een mailtje van een 'vreemde' dat mijn ketting zo mooi was...Oeps...sta ik er zomaar in!!! Dus die wil ik wel hebben!
:D
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet :)

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 10 jan 2006 21:36

don't shoot me, maar moest het even kwijt ; ik hoop niet dat we elk deel een topic geven :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

gre
Bead Starter

Bericht door gre » wo 11 jan 2006 20:37

Ik heb hem zaterdag ontvangen, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem lang niet zo goed vindt als de eerste. Was best wel teleurgesteld.
Maar dat is mijn beleving. Hopelijk is de derde weer naar mijn zin.
Groetjes Gré

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » do 12 jan 2006 00:18

Mar-JoYa schreef:don't shoot me, maar moest het even kwijt ; ik hoop niet dat we elk deel een topic geven :wink:
Ik wil ook niet afgeschoten worden, maar wil er wat aan toe voegen :wink: De andere tijdschriften worden ook per nummer besproken, dat vind ik ook goed, krijg je een beetje een idee wat er in staat, wat men ervan vind en of het voor jou zelf de moeite waard is om te gaan kijken/kopen. Maar berichtjes van 'ik heb al betaald en heb hem nog niet binnen' vind ik hier eerlijk gezegd niet thuishoren. Ik zou zelf liever persoonlijk contact opnemen als ik iets niet ontvangen heb.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 12 jan 2006 07:32

dutch_dayz schreef:
Mar-JoYa schreef:don't shoot me, maar moest het even kwijt ; ik hoop niet dat we elk deel een topic geven :wink:
Ik wil ook niet afgeschoten worden, maar wil er wat aan toe voegen :wink: De andere tijdschriften worden ook per nummer besproken, dat vind ik ook goed, krijg je een beetje een idee wat er in staat, wat men ervan vind en of het voor jou zelf de moeite waard is om te gaan kijken/kopen. Maar berichtjes van 'ik heb al betaald en heb hem nog niet binnen' vind ik hier eerlijk gezegd niet thuishoren. Ik zou zelf liever persoonlijk contact opnemen als ik iets niet ontvangen heb.
Mee eens. Dagmar heeft een eigen mailadres waarop ze bereikbaar is als er iets verkeerd is gegaan met betaling of verzending. Ik zal Sandra vragen of ze dat soort berichten wil verwijderen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » do 12 jan 2006 15:47

Esther schreef:
dutch_dayz schreef:
Mee eens. Dagmar heeft een eigen mailadres waarop ze bereikbaar is als er iets verkeerd is gegaan met betaling of verzending. Ik zal Sandra vragen of ze dat soort berichten wil verwijderen.
Ben het er ook helemaal mee eens! De parels en creaties etc. worden ook altijd besproken, en omdat dit tijdschrift van iemand van het forum is zou het in eens stom zijn? :wink:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 12 jan 2006 16:24

Nee Meggie, het gaat er om dat berichten over betalingen en wel of niet ontvangen van het tijdschrift hier niet thuis horen, dat hoort rechtstreeks met Dagmar te worden besproken.
Het blad zèlf bespreken is geen probleem, dat gebeurt met andere bladen en boekjes ook.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » do 12 jan 2006 16:26

Esther schreef:Nee Meggie, het gaat er om dat berichten over betalingen en wel of niet ontvangen van het tijdschrift hier niet thuis horen, dat hoort rechtstreeks met Dagmar te worden besproken.
Het blad zèlf bespreken is geen probleem, dat gebeurt met andere bladen en boekjes ook.
ooh dat bedoelde ik ook, mijn reactie was bedoeld voor Mar-joya.
Ben het helemaal eens met jullie over dat betalen etc.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » do 12 jan 2006 16:45

Ik heb het blad nu ook gekocht en vind het wel leuk. Natuurlijk zou ik het heel leuk vinden als er eens een moeilijker patroon met kleine kraaltjes in zou komen. Het artikeltje over de kralenmeeting was ook leuk om te lezen, alleen...helaas was de naam van mijn site verkeerd gespeld ( het zit me niet mee de laatste tijd :wink: ) en dat vind ik wel een beetje tegenvallen: er staan veel spel / typfouten in het blad. Verder ziet het er mooi uit.

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » do 12 jan 2006 16:47

hennie schreef:er staan veel spel / typfouten in het blad
Ja dat vind ik ook wel een minpunt... Er staan er wel errug veel in...
Niet rot bedoeld hoor, maar ik vind het soms gewoon irritant...

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » do 12 jan 2006 16:50

meggie schreef:
hennie schreef:er staan veel spel / typfouten in het blad
Ja dat vind ik ook wel een minpunt... Er staan er wel errug veel in...
Niet rot bedoeld hoor, maar ik vind het soms gewoon irritant...
whahahahaha nee "errug" is goed Nederlands.
Geintje Meggie!
eyes are the windows of your soul

Gesloten