parels en creaties nr 6

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 02 sep 2005 19:59

Nou, ik kan hier geen tijdschrift vinden hoor, dat over kralen-dingen gaat :roll:
We hebben hier ook een Bruna maar zonder die tijdschriften :lol: Of ze zijn zo snel uitverkocht... dat kan ook natuurlijk.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » vr 02 sep 2005 20:27

Ik ben vandaag bij 3 bladenwinkels geweest(voor een ander blad) en ze hadden ze allemaal. Misschien morgen nog even kijken Jewel, anders wil ik er wel 1 voor je kopen en opsturen hoor.
Groetjes Els,

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » vr 02 sep 2005 20:50

Elsje schreef:Ik ben vandaag bij 3 bladenwinkels geweest(voor een ander blad) en ze hadden ze allemaal. Misschien morgen nog even kijken Jewel, anders wil ik er wel 1 voor je kopen en opsturen hoor.
Misschien dat ik van je aanbod gebruik maak :thumb:
Ik ga mogen de hele dag naar mijn schoonouders in Brabant (woon zelf in krimpen aan den ijssel) en misschien dat ik daar in het dorp een tijdschrift kan kopen. Er is daar iig wel een Bruna.

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » za 03 sep 2005 18:11

ik heb em ook, joepie!
ipoingtudut

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » zo 04 sep 2005 11:08

Nou, ik heb hem nog steeds niet....
En weet je wat nog l*lliger is..... Mijn had toch nrs 1 t/5 geregeld? Die heb ik zelf nu dus ook niet meer, terwijl ik ze dus ook nog niet eens ingegeken had, want hier is de computer weer eens in de soep gedraaid en ben het bestand dus kwijt :x
Nou ja... maakt niet...... :roll:

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » zo 04 sep 2005 11:12

Jeeeee, wat is die vroeg dan?! Hij zou toch pas in oktober ofzo komen? Tenminste dat staat toch aan het einde van nr. 5? Of ben ik nou ***?

Lieve groet van Fairy

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » zo 04 sep 2005 11:16

Fairy schreef:Jeeeee, wat is die vroeg dan?! Hij zou toch pas in oktober ofzo komen? Tenminste dat staat toch aan het einde van nr. 5? Of ben ik nou ***?
Wil je dat nakijken voor mij/ons? Anders loop ik volgende week weer voor niks te struinen door de boekenwinkel en mij te ergeren aan de dames die uitgebreidt voor het tijdschriftenrek de weekend en prive staan te lezen en geen milimeter opzij gaan in het toch al zo smalle pad :gek:

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 04 sep 2005 11:50

Hier zijn ze er nog zat, voor de mensen die dat graag willen wil ik er wel een opsturen hoor!
Bye bye,
Roos

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » zo 04 sep 2005 12:21

ik denk dat jullie zolang moeten wachten omdat parels en creaties een waals blad is, het komt eerst in het frans uit, word daarna vertaald en daarna pas naar vlaanderen, en nog later naar nederland gestuurd :lol: alleen begrijp ik niet wrom ie dan in ned goedkoper is :roll:
ipoingtudut

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » zo 04 sep 2005 12:23

:oops: Er staat idd op dat de volgende (nr 6) in september 2005 komt.
Mijn ervaring is dat het dan nog wel vrij lang duurt voordat de nederlandse versie in de winkels ligt. Tenminste dat was bij nr 5 zeker het geval. Hier op het forum was de moed al haast opgegeven dat ie nog uit zou komen. Daarom komt het zo vroeg over op mij denk ik, ik heb nr 5 nog niet zo heel erg lang.
Nou mss hebben ze ervan geleerd en is ie nu wel op tijd.
Dit is dus ook een reden dat ik er geen abbonnement op neem, nog teveel kinderziektes.

Is ie er wel al in het nederlands?

Lieve groet van Fairy

Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 04 sep 2005 12:36

Nummer 6 is er al wel in het nederlands, afgelopen week lag hij al bij ons in de boekhandel... Als hij bij jullie onvindbaar is ofzo dan hoor ik 't wel ;)
Bye bye,
Roos

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » do 08 sep 2005 12:33

Ik heb het tijdschrift van iemand gekocht die het dubbel had en ik heb er maar 4€ voor betaald (incl. verzending) maar ik vind dat er niet echt mooie dingen instaan maar dat is mijn smaak natuurlijk hé!

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » do 08 sep 2005 17:18

Hij ligt hier ook in de boekhandel maar ik vond het de moeite niet waard om te kopen.

Vanesssa
Bead Anonymous
Contacteer:

Bericht door Vanesssa » za 17 sep 2005 12:47

Ik heb deze gepost in de topic patronen. Sorry!! :oops: wist niet dat het niet mocht, zal niet meer gebeuren. :roll:
Laatst gewijzigd door Vanesssa op za 17 sep 2005 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 17 sep 2005 13:14

Vanessa,
Je bericht is verwijdert, een eerstvolgende keer dat dit gebeurt wordt je account geblocked! het is niet toegestaan om illegale praktijken hier te plaatsen of te promoten!! Heb een beetje respect voor zowel ons forum als voor de makers van het tijdschrift het is nu niet zo dat het een vermogen kost!!

Je zou toch ook niet willen dat mensen jouw website even kopieren van top tot teen.

Ria
Moderator

Och och wat klink ik weer hard maar het is zeker niet zo boos bedoeld!
Laatst gewijzigd door DMBijoux op za 17 sep 2005 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Gesloten