We hebben hier ook een Bruna maar zonder die tijdschriften
parels en creaties nr 6
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Misschien dat ik van je aanbod gebruik maakElsje schreef:Ik ben vandaag bij 3 bladenwinkels geweest(voor een ander blad) en ze hadden ze allemaal. Misschien morgen nog even kijken Jewel, anders wil ik er wel 1 voor je kopen en opsturen hoor.
Ik ga mogen de hele dag naar mijn schoonouders in Brabant (woon zelf in krimpen aan den ijssel) en misschien dat ik daar in het dorp een tijdschrift kan kopen. Er is daar iig wel een Bruna.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Nou, ik heb hem nog steeds niet....
En weet je wat nog l*lliger is..... Mijn had toch nrs 1 t/5 geregeld? Die heb ik zelf nu dus ook niet meer, terwijl ik ze dus ook nog niet eens ingegeken had, want hier is de computer weer eens in de soep gedraaid en ben het bestand dus kwijt
Nou ja... maakt niet......
En weet je wat nog l*lliger is..... Mijn had toch nrs 1 t/5 geregeld? Die heb ik zelf nu dus ook niet meer, terwijl ik ze dus ook nog niet eens ingegeken had, want hier is de computer weer eens in de soep gedraaid en ben het bestand dus kwijt
Nou ja... maakt niet......
Wil je dat nakijken voor mij/ons? Anders loop ik volgende week weer voor niks te struinen door de boekenwinkel en mij te ergeren aan de dames die uitgebreidt voor het tijdschriftenrek de weekend en prive staan te lezen en geen milimeter opzij gaan in het toch al zo smalle padFairy schreef:Jeeeee, wat is die vroeg dan?! Hij zou toch pas in oktober ofzo komen? Tenminste dat staat toch aan het einde van nr. 5? Of ben ik nou ***?
- Fairy
- Bead Designer
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat het dan nog wel vrij lang duurt voordat de nederlandse versie in de winkels ligt. Tenminste dat was bij nr 5 zeker het geval. Hier op het forum was de moed al haast opgegeven dat ie nog uit zou komen. Daarom komt het zo vroeg over op mij denk ik, ik heb nr 5 nog niet zo heel erg lang.
Nou mss hebben ze ervan geleerd en is ie nu wel op tijd.
Dit is dus ook een reden dat ik er geen abbonnement op neem, nog teveel kinderziektes.
Is ie er wel al in het nederlands?
Lieve groet van Fairy
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Vanessa,
Je bericht is verwijdert, een eerstvolgende keer dat dit gebeurt wordt je account geblocked! het is niet toegestaan om illegale praktijken hier te plaatsen of te promoten!! Heb een beetje respect voor zowel ons forum als voor de makers van het tijdschrift het is nu niet zo dat het een vermogen kost!!
Je zou toch ook niet willen dat mensen jouw website even kopieren van top tot teen.
Ria
Moderator
Och och wat klink ik weer hard maar het is zeker niet zo boos bedoeld!
Je bericht is verwijdert, een eerstvolgende keer dat dit gebeurt wordt je account geblocked! het is niet toegestaan om illegale praktijken hier te plaatsen of te promoten!! Heb een beetje respect voor zowel ons forum als voor de makers van het tijdschrift het is nu niet zo dat het een vermogen kost!!
Je zou toch ook niet willen dat mensen jouw website even kopieren van top tot teen.
Ria
Moderator
Och och wat klink ik weer hard maar het is zeker niet zo boos bedoeld!
Laatst gewijzigd door DMBijoux op za 17 sep 2005 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria