fimokralen maken

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Moei-Quai
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 10 apr 2005 19:19

haha ja :)
Maar ik gebruik ook altijd vrolijke felle kleurtjes daar ben ik echt verslaafd aan!
Heb lekker mijn een-na-laatste blok van studie goed afgerond dus heb nu een week vrij... dat wordt een hoop gefimo en gekraal :D

Ga jij ook weer verder? Verslavend he!

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 12 apr 2005 08:30

He kruimel dat boekje heb ik maar ik heb de fimo hoop opgegeven :( , je mag het van me overnemen.... als je wilt... hij is nog gloedjenieuw....2x doorgelezen...
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » di 12 apr 2005 09:56

ik heb je een pb gestuurd

ik ben volledig verslaafd aan kleien geraakt elke avond zit ik wel te kleien :oops:
Groetjes Kruimel

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 12 apr 2005 10:00

je hebt een pb terug :D ik had een aantal bolletjes zitten draaien en het verveelde me al snel :roll: voor de andere dingen ben ik denk ik te perfectionistisch of denk bij voorbaat al dat ik dat niet kan ( die koetjes enzo van jou, of de prachtige kralen enzo van Ria) misschien eerst maar eens workshoppen..... :oops: maar voor nu klei aan de kant :(
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Kruimeltje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Kruimeltje » di 12 apr 2005 10:59

zonde hoor want als je even de rust kan vinden is het reuze ontspannend vind ik dan

en de koeien vind ik zelf ook het beste gelukt maar ik heb al nieuwe ideeen hihi
Groetjes Kruimel

Gesloten