100% kraal
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
- kralenfreakjuh
- Bead Interested
-
Jolanda Foks Jewels
- Bead Starter
- Contacteer:
Ik wist ook niet eens dat jullie in Nunspeet zaten. We zijn dus wel langsgereden, maar hadden geen tijd om te kijken. Zegt mijn moeder (die dus in Nuspeet woont): wist je niet dat deze zaak bestond?Jolanda Foks Jewels schreef:Hoi Mieke,
Ja hoor wij hebben er nog een aantal liggen en als ze op zijn bestellen we gewoon weer nieuwen, ze lopen erg goed hier in deze omgeving, kan ook niet anders het is een erg mooi blad met duidelijke uitleg en foto`s.
groetjes Jolanda
Groetjes en kraalplezier van Mieke
-
Jolanda Foks Jewels
- Bead Starter
- Contacteer:
Dat lijkt ons erg leuk om eens mensen van het forum in het echt te zien , kijk dan wel even op onze site naar de openingstijden, dan sta je ook niet voor een dichte deurMieke schreef:Ik wist ook niet eens dat jullie in Nunspeet zaten. We zijn dus wel langsgereden, maar hadden geen tijd om te kijken. Zegt mijn moeder (die dus in Nuspeet woont): wist je niet dat deze zaak bestond?Jolanda Foks Jewels schreef:Hoi Mieke,
Ja hoor wij hebben er nog een aantal liggen en als ze op zijn bestellen we gewoon weer nieuwen, ze lopen erg goed hier in deze omgeving, kan ook niet anders het is een erg mooi blad met duidelijke uitleg en foto`s.
groetjes JolandaNeeeeeeee, anders was ik allang een keer langs geweest. Nou ga ik bij mijn volgende visite aan Nunspeet maar even kijken.
groetjes en tot gauw dan maar, Jolanda
.