Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
ketting
Bead Starter
Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Bericht door ketting » di 10 jun 2008 07:48

Heb al met de zoekfunctie gezocht en ben veel tegen gekomen. Iedere keer kwamen de topics uit op dat het niet in NL te koop is.

Is er iemand die misschien nu wel een adres heeft waar de Bead and Button te koop zou zijn.???

Zelf heb ik het tot nu toe nog niet kunnen vinden.
Groetjes Anja

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » di 10 jun 2008 20:01

Volgens mij is het ook echt niet te koop in Nederland. Maar wat let je om het blad in Amerika te bestellen?
Ik heb net een abonnement genomen en het eerste deel al binnengekregen. Via de website van Bead and Button is het gemakkelijk en het goedkoopste (wat ik kon vinden dan). Je kan met creditcard betalen.

ketting
Bead Starter

Bericht door ketting » di 10 jun 2008 20:59

Je hebt helemaal gelijk het is echt niet in NL te verkrijgen. Nog bij de Bruna geweest en daar vertelden ze me dat het in een ver verleden wel verkocht via hun maar dat ze er mee gestopt zijn.

Nu heb ik nog geen creditcard, dus ga ik die aanvragen zodat ik het wel kan bestellen. Want het lijkt me een heel gaaf blad.
Groetjes Anja

Kralina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Kralina » di 10 jun 2008 21:46

Je kunt wel een abbo nemen in NL.
Geen creditcard of wat nodig, en je wordt telkens netjes via de mail op de hoogte gesteld.
Heb dit adres via Armande haar website: http://www.edelsteenkralen.nl/tijdschriften-pg-16.html
Als U werk maakt van Uw hobby.

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » di 10 jun 2008 21:54

Ja klopt, volgens mij is het blad niet meer in Nederland verkrijgbaar. Vroeger hadden ze het ook bij The Read Shop, maar daar kunnen ze het blad nu ook niet meer bestellen.

Ik heb nu ook een abonnement via Kalmbach. Als je geen credit card hebt zou je het blad ook nog via http://www.englishmagazines.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen bestellen. Het is alleen wel een stuk duurder en ik hoorde ook al geluiden dat het wat langer duurt voordat je het eerste blad in de bus krijgt.

Ook zou je bij bol.com een boek van de Bead&Button uitgaven kunnen kopen. Er zijn nu al 2 jaaruitgaven en in augustus komt de derde. In zo'n boek staan een heleboel projecten van een jaar Bead&Button. Het boek heet Creative Beading vol. 1 (2006) en vol. 2 (2007). Zo'n boek kost 23,99 euro.
Groetjes van Monica

liefde
Bead Anonymous

Bericht door liefde » zo 10 aug 2008 15:36

Ik heb vandaag een abonnement genomen, ben benieuwd wanneer ik het eerste nummer krijg
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 10 aug 2008 21:42

Ik heb al tijdje abonnement en het bevalt prima. 'liefde', je zou even op de site kunnen kijken wanneer de eerstvolgende uitkomt, het is eens per 2 maanden, hoewel het kan zijn dat je binnenkort al degene van vorige keer krijgt.

goomer
Bead Anonymous

Re: Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Bericht door goomer » do 28 mei 2009 14:00

hoy
ik ben nieuw bij kralen .com en heb gisteren een abonnement genomen bij beads&butons heb al een mailtje ontvangen dat de betaling in orde was en dat ik binnen 3 a 6 weken mijn eerste boekje mag ontvangen, en ik woon in Belgie. Dus alle komt goed bij bestellingen ook. :banaan:

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » za 06 jun 2009 20:33

Volgens mij heb ik er laatst nog eentje gezien, hier bij de lokale tijdschriftenhandel....
De Kler in Voorschoten. Misschien kun je gewoon even een mail sturen naar het tijdschrift zelf? En vragen of het nog in NL verkrijgbaar is???
Irene van der Maas

singasong
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door singasong » zo 07 jun 2009 08:08

Is dat 'Bead en buttons' een uitgebreider/mooier blad dan bijv. 'Trendcreatief' ??

Annelies1958
Bead Dreamer

Bericht door Annelies1958 » ma 22 jun 2009 08:01

Hoi,

het is een heel ander tijdschrift.
Wel volledig in het Engels.
Kijk maar eens op http://www.beadandbutton.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Klik dan op het tijdschrift links boven in de hoek en je ziet dan een selectie van
wat er die maand instaat.
Ook vind je op die site veel patronen en video-voorbeelden.

Veel plezier!
Groetjes, Annelies

annuh
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door annuh » di 28 jul 2009 22:50

Volgens mij heb ik laatst nog bij ons in de stad (Amersfoort) het nog bij de AKO in handen gehad.

Maar ik weet niet of ze het bij alle AKO's verkopen.

groeten,
Annemarie
Beter een gat in je hand, dan geen hand!

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Re:

Bericht door sanny » wo 29 jul 2009 11:51

Moon schreef:Ja klopt, volgens mij is het blad niet meer in Nederland verkrijgbaar. Vroeger hadden ze het ook bij The Read Shop, maar daar kunnen ze het blad nu ook niet meer bestellen.

Ik heb nu ook een abonnement via Kalmbach. Als je geen credit card hebt zou je het blad ook nog via http://www.englishmagazines.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen bestellen. Het is alleen wel een stuk duurder en ik hoorde ook al geluiden dat het wat langer duurt voordat je het eerste blad in de bus krijgt.

Ook zou je bij bol.com een boek van de Bead&Button uitgaven kunnen kopen. Er zijn nu al 2 jaaruitgaven en in augustus komt de derde. In zo'n boek staan een heleboel projecten van een jaar Bead&Button. Het boek heet Creative Beading vol. 1 (2006) en vol. 2 (2007). Zo'n boek kost 23,99 euro.
Ik heb via dat adres 2 abonnementen genomen en om precies te zijn in 1,5jaar tijd 1 tijdschrift ontvangen. Ik heb Ivo gemaild en gebeld en geschreven maar hij laat niets van zich horen.
Neem alsjeblieft nooit via http://www.englishmagazines.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een tijdschrift, het is heel duur betaald :-((
groetjes Sannie.

Kralina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Kralina » wo 29 jul 2009 21:54

Ik krijg ze al 3 jaar lang allemaal keurig op tijd in de bus. Heb ook 2 abonnementen lopen en ondervind geen enkel probleem. 1 keertje klopte er iets niet, kreeg netjes antwoord op mijn mailtje en het werd ook keurig opgelost.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Moon
Bead Dreamer

Bericht door Moon » wo 29 jul 2009 23:29

Die post van mij waarin ik englishmagazines noem is een jaar oud en ik zou deze site nu ook nooit meer aanbevelen.
Kralina schreef:Ik krijg ze al 3 jaar lang allemaal keurig op tijd in de bus. Heb ook 2 abonnementen lopen en ondervind geen enkel probleem. 1 keertje klopte er iets niet, kreeg netjes antwoord op mijn mailtje en het werd ook keurig opgelost.
Bedoel je via English Magazines Kralina? Zo ja, dan denk ik dat je dan heel erg boft, want ik ken mensen op andere forums (naast Sannie) die alleen maar problemen hebben met deze man (2 jaar betaald en maar 1 jaar geleverd krijgen en nooit antwoord op mails). Google maar eens op de naam English Magazines en Leesgigant. Op het forum van Tros Radar en Kassa zijn ook al wat topics over hem geopend en heel veel negatieve ervaringen te lezen.
Groetjes van Monica

Gesloten