Boekenfestijn in AHOY, Rotterdam... nu t.e.m 28.01.2007...

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
MiekeN
Bead Designer
Contacteer:
Boekenfestijn in AHOY, Rotterdam... nu t.e.m 28.01.2007...

Bericht door MiekeN » do 25 jan 2007 15:18

ik sta op het punt de deur uit te gaan naar deze boekenbeurs en bedacht me dat misschien meer mensen geinteresseerd zijn.

Ik zal zo spoedig mogelijk komen vertellen of ze er goede hobbyboeken hebben!

:-)
MiekeN

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » do 25 jan 2007 19:51

Ik wilde ook gaan, maar ik heb weleens het idee dat je niet te laat moet kopen, want mensen kopen letterlijk kratten boeken. :? Ik ben benieuwd naar het aanbod daar. ;)
Groetjes en kraalplezier van Mieke

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » do 25 jan 2007 20:48

boekenfestijn is altijd leuk mijn zoon koopt daar de urbanus en ik de hobby en kralenboeken
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » do 25 jan 2007 21:58

Nou... ik ben geweest.
Best wel een grote hall vol met boeken met 2 rijen hobbyboeken. Veel scrapbook-voorbeeldboeken maar over kralen heb ik er maar één gevonden: "Kralensieraden met Wire & Wire"... niet mijn ding, maar ik heb 'm voor €2,50 toch maar gekocht.

Verder wel tig rijen met andere boeken en wat aanverwante zaken, zoals rollen met lint, kinderspeelgoed en dergelijke.

Ik heb een paar klossen wire gekocht met een pluizige franje eraan... eens kijk of daarmee ook iets geregen kan worden. :-)

Software, DVDs en CDs. Reisboeken en Atlassen.

Kortom... als je wilde gaan om hobbyboeken te scoren en je hobby is niet scrapbooks maken, dan heb je er verder niet zo heel veel. Origami... fimokleivoorbeelden voor kinderen... dat soort dingen heb ik wel gezien, maar dat was niet waarvoor ik ging.

Entree is wel gratis dus als je in de buurt bent en je hebt toch een uurtje vrij... met lege handen kom je er nou ook weer niet vandaan!

Hoop hiermee geholpen te hebben!

:-)
MiekeN

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » za 27 jan 2007 13:05

Dank je wel voor je antwoord. Dan sla ik deze keer maar even over. Hij komt toch vaak genoeg, ga dan wel weer kijken. 8)
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gesloten