welk boek?

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
pipo
Bead Reader
welk boek?

Bericht door pipo » ma 04 dec 2006 13:35

Dag allemaal

ben nieuw hier en wilde ook beginnen met sieraden van kralen te maken
de vraag was nu welk boek kan ik het beste kopen waar alle goede basistechnieken in staan met voorbeelden, bvd

Sandy25
Bead Lover

Bericht door Sandy25 » ma 04 dec 2006 17:13

Hoi, ik ben ook een beginneling en ik ben naar de bieb gegaan om te kijken wat voor boeken je allemaal hebt. Nou, teveel om op te noemen. Elke keer leen ik weer een ander boek. Maar ik heb zelf de "Nieuwe KralenSieraden Omnibus" gekocht en ik vind het een erg mooi boek met duidelijke tekst en plaatjes waar de diverse technieken worden uitgelegd.
Groetjes Sandra

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 04 dec 2006 18:04

Ik zou in ieder geval kralen.com goed doorspitten :wink: en ik denk dat in dit topic-onderdeel ook heel veel te vinden is. De boeken van Gineke Rood (of Root :oops: ) zijn volgens mij ook wel handig en dan heb je tijdschriften als 100% kraal en trendcreatief/hobbyhandig nog, toets dit maar eens in bij de zoekfunctie, zijn wel een aantal topics over :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 04 dec 2006 19:13

Zelf heb ik nu erg veel boeken, maar ik ben begonnen met de technieken die uitgelegd staan op kralen.com
Ik raad je aan dit eerst te doen (boeken zijn immers erg prijzig), en als blijkt dat de kralenhobby je echt bevalt, kan je nog altijd boeken kopen.

Sandy25
Bead Lover

Bericht door Sandy25 » di 05 dec 2006 11:31

Ja, idd dat heb ik ook gedaan jah, eerst op kralen.com rond gesnuffeld want daar staan echt heel veel handige dingen op! En toen heb ik dat boek gekocht. Ook wel een beetje voor de hep hoor :wink:
Groetjes Sandra

Gesloten