Dag allemaal
ben nieuw hier en wilde ook beginnen met sieraden van kralen te maken
de vraag was nu welk boek kan ik het beste kopen waar alle goede basistechnieken in staan met voorbeelden, bvd
welk boek?
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Hoi, ik ben ook een beginneling en ik ben naar de bieb gegaan om te kijken wat voor boeken je allemaal hebt. Nou, teveel om op te noemen. Elke keer leen ik weer een ander boek. Maar ik heb zelf de "Nieuwe KralenSieraden Omnibus" gekocht en ik vind het een erg mooi boek met duidelijke tekst en plaatjes waar de diverse technieken worden uitgelegd.
Groetjes Sandra
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Ik zou in ieder geval kralen.com goed doorspitten
en ik denk dat in dit topic-onderdeel ook heel veel te vinden is. De boeken van Gineke Rood (of Root
) zijn volgens mij ook wel handig en dan heb je tijdschriften als 100% kraal en trendcreatief/hobbyhandig nog, toets dit maar eens in bij de zoekfunctie, zijn wel een aantal topics over 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: