Het boek: Fantastisch Fimo kralen en sieraden
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
- jappeleintje
- Bead Believer
Wat te denken van een glazen snijplank en die omdraaienKraaltjes schreef:Heb hem nu ook, gesineerd ook nog
, vooral die kralen die op de voorkant staan vindt ik prachtig en helemaal niet moeilijk om te maken altans hoe het omschreven is
![]()
Moet alleen nog wel even kijken waar ik een doorzichtige plaat vandaan haal
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
- jappeleintje
- Bead Believer
- jappeleintje
- Bead Believer
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
je kan gewoon bij een glashandel een glasplaatje laten maken, dat kost slechts een paar euro wordt ook netjes afgeschuurd.
Ik heb het verhaal van het cd doosje ook al eens gelezen, en dacht toen ook hoe kan je dat nu zeggen
probeer het maar eens met een kapot doosje. de klei vreet dan in het plastic. niet alla minute maar het gebeurd wel 
Ik heb het verhaal van het cd doosje ook al eens gelezen, en dacht toen ook hoe kan je dat nu zeggen
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
DMBijoux schreef:cd doosje is niet zo'n goede optie. Dat soort plastic reageerd verkeerd met de polymeer klei.
@jappeleintje dat is een goede tip!
@milebla wij hebben thuis alleen maar plastic snijplanken
@DMBijoux ook een goed idee
Ik heb er vorige week nog 1 bij de xenos gekocht, prijs 2,49 euro. Wellicht een goede tip, ook als je niet zoveel geld te besteden hebt.@milebla wij hebben thuis alleen maar plastic snijplanken
@DMBijoux ook een goed ideewe hebben geloof ik hier niet echt zoiets, altans niet wat ik weet dus dan is het toch een handiger oplossing voor mij om een lijstje te kopen
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
Heb het boekje ook gekocht naar aanleiding van de goede reacties hier op het forum. Ben helemaal gelukkig mee en heb zin om het te proberen. Heb gelijk ook maar een pastamachine gekocht bij de kijkshop voor maar 15 euro. Kom er voorlopig nog even niet aan doe ben ik bang, maar heb er al zin in.
Groeten,
Skin
Groeten,
Skin
Ik heb laatst ook zo'n glazen snijplank gehaald bij de Xenos. Je hebt ze ook nog in verschillende maten. De onderkant is glad, dus die kan je gebruiken.milebla schreef: Ik heb er vorige week nog 1 bij de xenos gekocht, prijs 2,49 euro. Wellicht een goede tip, ook als je niet zoveel geld te besteden hebt.
Groetjes, Melanie