boekje voor kinderen
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Vanmiddag was ik bij de ECI en ik zag dat ze daar een heel leuk kralenboek hebben voor kinderen. Rijgen, weven, punniken, zelf kralen maken van papier en klei enz. Echt iets als je b.v. workshops voor kinderen geeft. Ik ben vergeten hoe het heet maar dat kan ik wel opzoeken als iemand belangstelling heeft.
hier is dan de titel van het boek :
Tijd voor..... kralen
knutselen met kinderen
Marjolein van der Stoep
ISBN 9044309501
geschikt voor 6 - 14 jaar ( maar ook volwassenen kunnen er veel plezier aan beleven)
Bij de ECI kost het boek ? 14,25 Niet echt goedkoop maar ik vind het wel de moeite waard, er staan veel idee?n en technieken in. Het boek heeft een harde kaft en mooie duidelijke foto's.
Tijd voor..... kralen
knutselen met kinderen
Marjolein van der Stoep
ISBN 9044309501
geschikt voor 6 - 14 jaar ( maar ook volwassenen kunnen er veel plezier aan beleven)
Bij de ECI kost het boek ? 14,25 Niet echt goedkoop maar ik vind het wel de moeite waard, er staan veel idee?n en technieken in. Het boek heeft een harde kaft en mooie duidelijke foto's.
-
- Bead Designer
- Contacteer: