nieuw blad van boutique charlotte

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:
nieuw blad van boutique charlotte

Bericht door frieda van dam » za 10 dec 2005 18:23

er is een nieuwe uitgave van boutique charlotte uitgekomen en er zitten weer prachtige creaties in.
ik weet niet of het in nederland verkrijgbaar is maar moesten jullie eens naar brussel komen is het de moeite om er eens een kijkje te gaan nemen
en het blad te kopen het kost 10 euro.
ik was vanmidag aanwezig bij de kleine receptie die werd gehouden in boutique charlotte en heb veel mensen ontmoet van het forum histoire de perles.
dinsdag krigen ze een betere server en kan iedereen na inschrijving op het nieuwe forum komen.
liefs frietje :wink:
kralengek

flower
Bead Interested

Bericht door flower » zo 11 dec 2005 08:56

ooo potverdekke ik ben dat helemaal vergeten :oops: Ja ik ga al men materiaal altijd daar halen.En ondertussen nog wat :kwijl: op de juwelen die in de vitrine liggen :lol: Ik zou alles wel willen maken maar daar is men fortuin net te klein voor lachen1

Pluche
Bead Discoverer

Bericht door Pluche » di 20 dec 2005 12:12

Jammer dat ik je niet ken Frieda.
Was er zaterdag (10/12) ook bij. Ik haal praktisch alle materiaal daar. Vooral ook omdat ze altijd zo hulpvaardig zijn. Heb ondertussen al twee modellen uit het boekje gemaakt en zoals altijd .... schitterend. Weet alweer wat dragen voor de eindejaarsfeesten.

Groetjes

PS : boekjes (en zelfs materiaal) worden op aanvraag gewoon door Eric verstuurd, zelfs naar Nederland en Frankrijk.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 20 dec 2005 12:35

hoi pluche
ik was er van 13.30 tot 15.00 met een hoop andere meiden van histoire
de perles .
ik weet niet hoe laat jij daar was .
ik heb kort kastanjekleurig haar draag een bril en droeg in driekwart
fluweel jas bruin met imitatie bont aan kraag en mouwen en een jeans.
ik ben 63 dus ik was 1 van de oudsten die daar rond hing :lol:
woon je daar in de buurt ?
liefs frietje :wink:
kralengek

Pluche
Bead Discoverer

Bericht door Pluche » do 22 dec 2005 12:13

Sorry Frietje, als ik daar ben heb ik alleen maar oog voor de kralen en de creaties (in de etalage) !!! :D
Serieus, heb meestal niet gezien wie daar aanwezig is. Het is er meestal vrij druk en het is er niet erg groot dus loop ik alleen maar koortsachtig over en weer tussen de kralen.
Ik woon in de omgeving van Brussel, ben van huis op 15 à 20 minuutjes daar. Maar ik werk ook in de buurt van Drogenbos, dus na het werk kan ik op 2 minuutjes daar zijn en het ligt ook nog op de weg naar huis.
Je kan je dus al voorstellen dat ik zelfs voor een paar slotjes snel "even" naar daar ren.

BTW : ik vind je creaties prachtig !

Groetjes

Gesloten