100% kraal

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » wo 30 nov 2005 10:04

Ik ga even in Nunspeet kijken morgen, daar hebben ze (als het goed is :bid: ) het blad liggen. Wie weet koop ik hem dan daar. :D
Groetjes en kraalplezier van Mieke

kralenfreakjuh
Bead Interested

Bericht door kralenfreakjuh » wo 30 nov 2005 22:52

Oke Dagmar bedankt dat hij vandaag nog op de bus gaat!Ik wens je veel ski-plezier en niet te veel laptoppen hé :wink: ook tijd maken om te genieten vakantie3 .
Groetjes Wendy
Niet ieder juweeltje is een sieraad !

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » do 01 dec 2005 19:28

ik heb de mijne ontvangen! leuk is ie zeg! :wow:
ipoingtudut

ekster35
Bead Dreamer

Bericht door ekster35 » vr 16 dec 2005 09:00

Doordat ik wat laat was met betalen heb ik hem nu pas gekregen, en ik moet zeggen het ziet er super uit!! Complimenten aan Dagmar!! :D
het leven is fijn als er kralen zijn!

Marka
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marka » vr 16 dec 2005 09:08

Ik heb net meteen ff een abonnement genomen :wink:
Vind het echt een super leuk en mooi blad!! :D

Jolanda Foks Jewels
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jolanda Foks Jewels » vr 16 dec 2005 13:10

Hoi Mieke,

Ja hoor wij hebben er nog een aantal liggen en als ze op zijn bestellen we gewoon weer nieuwen, ze lopen erg goed hier in deze omgeving, kan ook niet anders het is een erg mooi blad met duidelijke uitleg en foto`s.

groetjes Jolanda

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » za 17 dec 2005 18:50

Jolanda Foks Jewels schreef:Hoi Mieke,

Ja hoor wij hebben er nog een aantal liggen en als ze op zijn bestellen we gewoon weer nieuwen, ze lopen erg goed hier in deze omgeving, kan ook niet anders het is een erg mooi blad met duidelijke uitleg en foto`s.

groetjes Jolanda
Ik wist ook niet eens dat jullie in Nunspeet zaten. We zijn dus wel langsgereden, maar hadden geen tijd om te kijken. Zegt mijn moeder (die dus in Nuspeet woont): wist je niet dat deze zaak bestond? :shock: Neeeeeeee, anders was ik allang een keer langs geweest. Nou ga ik bij mijn volgende visite aan Nunspeet maar even kijken. :D
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Jolanda Foks Jewels
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Jolanda Foks Jewels » za 17 dec 2005 19:51

Mieke schreef:
Jolanda Foks Jewels schreef:Hoi Mieke,

groetjes Jolanda
Ik wist ook niet eens dat jullie in Nunspeet zaten. We zijn dus wel langsgereden, maar hadden geen tijd om te kijken. Zegt mijn moeder (die dus in Nuspeet woont): wist je niet dat deze zaak bestond? :shock: Neeeeeeee, anders was ik allang een keer langs geweest. Nou ga ik bij mijn volgende visite aan Nunspeet maar even kijken. :D
Dat lijkt ons erg leuk om eens mensen van het forum in het echt te zien , kijk dan wel even op onze site naar de openingstijden, dan sta je ook niet voor een dichte deur :)
groetjes en tot gauw dan maar, Jolanda

Gesloten