parels en creaties nr 6

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 17 sep 2005 18:31

:oops: Oeps! Was dat gekopiëerd?! Ik dacht dat ze die gewoon ergens op internet had gevonden :oops: Dat heb ik hier een keer gelezen. Maar had het natuurlijk wel kunnen weten dat dat niet kon omdat dit de allernieuwste is :oops:

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Nog steeds niet!

Bericht door Romantica » do 29 sep 2005 16:40

Ik zit alles even door te lezen, die berichtjes van jullie, maar heeft niemand van jullie een abonnement? Ik dus wel en ik heb hem nog steeds niet binnen! Het is nu alweer eind september! Ik zie hem al een tijdje in de winkel liggen. Ik blijf het raar vinden dat je als abonnee het veel later binnenkrijgt.

Ik kan ook nergens een emailadres in het blad vinden. Ik denk, ik ga ze eens een mailtje sturen, maar helaas.
Ik zal nog eens bij de topics gaan zoeken of een van jullie moet het weten? Groetjes Inge.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » do 29 sep 2005 22:27

Daarom heb ik geen abonnement. Dit blad heeft naar mijn smaak nog te veel kinderziektes. :wink:

Lieve groet van Fairy

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » vr 30 sep 2005 15:10

Vanessa wist dat misschien niet hé Ria dat dat niet mag maar ik ben er zeker van dat ze het geen 2e keer meer zal doen :?

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Emailadres

Bericht door Romantica » zo 02 okt 2005 12:46

Even voor wie meer problemen heeft met het tijdschrift, hier het mailadres: vermeirsch.paul@online.be
groetjes Inge.

Nog steeds geen Parels binnen gekregen!! 2 keer gemaild, geen bericht terug!! Ik zie hem telkens in de winkel liggen, maar het worden er steeds minder. Zal ik hem nou kopen of niet? Ik kan ook nergens een tel.nr. vinden, maar ja dan zal ik in het Frans moeten doen en dat kan ik niet. Balen!!!!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gesloten