abonnement opzeggen of automatische afloop

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
poehbeer
Bead Discoverer
Contacteer:
abonnement opzeggen of automatische afloop

Bericht door poehbeer » zo 07 aug 2005 08:50

Kan iemand mij vertellen of een abbonnement op Beadstyle na 6x automatische afloopt of dat je deze zelf schriftelijk moet opzeggen. Ik kan dit nergen terugvinden?

Spook
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Spook » zo 07 aug 2005 09:08

Ik denk dat je zelf ruim van tevoren op moet zeggen, dat geldt voor alle abonnementen die ik ken. Volgens mij moet je 2 maanden van tevoren opzeggen anders zit je er nog een periode aan vast.
Groetjes, Yvonne.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 07 aug 2005 09:12

volgens mij is het bij de amerikaanse niet zo, want ik kreeg, toen het bijna afgelopen was, meerdere keren post erbij van 'verleng het nu want dan krijg je zoveel korting'. denk dat het ook lastiger is om een amerikaanse abonnement in nederland automatisch te verlengen...ze kunnen wel weer geld afhalen van creditcard maar ja je kan het zo terugeisen...dus volgens mij verlengen ze het niet automatisch, maar komen ze met aanbiedingen om het snel te verlengen.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » zo 07 aug 2005 16:46

Ik heb een abonnement op twee Australische bladen, en daar werkt 't precies zoals Sandra zegt. Waarschijnlijk geldt 't zelfde voor Amerikaanse bladen. (Ik vind die gewoonte trouwens veel plezieriger dan die bij ons!!)
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

CarOO
Bead Discoverer

Bericht door CarOO » zo 07 aug 2005 20:35

Heb abonnement op Beadstyle gehad, na 6aanmaningen om het te verlengen, hebben ze niets meer gestuurd...dus ook geen magazines meer ! Stopt dus vanzelf...

poehbeer
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door poehbeer » di 09 aug 2005 17:00

Ah Super, daar hoopte ik al op!! Ik had het abonnement besteld en toen begon ik hier pas over na te denken. Vanuit mijn ervaring met nederlandse tijdschriften weet ik altijd dat het erg lastig is om deze (tijdig) opzeggen.

Bedankt voor jullie antwoorden/ervaringen

Gesloten