abonnement opzeggen of automatische afloop
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Kan iemand mij vertellen of een abbonnement op Beadstyle na 6x automatische afloopt of dat je deze zelf schriftelijk moet opzeggen. Ik kan dit nergen terugvinden?
volgens mij is het bij de amerikaanse niet zo, want ik kreeg, toen het bijna afgelopen was, meerdere keren post erbij van 'verleng het nu want dan krijg je zoveel korting'. denk dat het ook lastiger is om een amerikaanse abonnement in nederland automatisch te verlengen...ze kunnen wel weer geld afhalen van creditcard maar ja je kan het zo terugeisen...dus volgens mij verlengen ze het niet automatisch, maar komen ze met aanbiedingen om het snel te verlengen.
Ik heb een abonnement op twee Australische bladen, en daar werkt 't precies zoals Sandra zegt. Waarschijnlijk geldt 't zelfde voor Amerikaanse bladen. (Ik vind die gewoonte trouwens veel plezieriger dan die bij ons!!)
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.