hey wat gaaf, die heb ik ook! ik heb er maar 3 ofzo, maar ik heb ze blauw geverfd! verder heb ik ook van de ikea die tijdschriftenbanden in het karton (jaren 70 printje) in het oranje.ThaGaby schreef:Die heb ik ook(14 stuks) maar die zitten volkralenenquete schreef: hier nog een met een tijdschriftentic. ik heb ook echt veel te veel tijdschriften en ik bewaar ze in van die tijdschriftendozen. weet niet zo goed hoe ze heten, maar je kan ze erin zetten en ze zijn van karton (ik bedoel dus geen verhuisdoos ofzo haha). je kan er dan alleen niet door bladeren wat je met zo'n map natuurlijk wel hebt., de meeste die ik heb komen overigens van de IKEA(surprise, surprise!) en zijn van hout, die zijn welliswaar wat duurder maar ze kunnen ook best wat hebben, plus dat je ze in elke kleur kunt schilderen die je maar wilt(bij mij zijn ze gras-/gifgroen)... En omdat deze vol zitten dacht ik dat ik de hele jaargangen in Verzamelbanden zou willen stoppen, kunnen er weer nieuwe bij
verder stapel ik ze op in mijn kast (heb eigenlijk veels te veel. heb al 9 kratten vol tijdschriften om in te knippen voor mijn opleiding)! maar ja snap wel dat je het handiger vindt om ze netjes in zo'n map te hebben.
misschien op marktplaats dat je iets kunt bestellen? of bij wat goedkopere boekwinkels ofzo...ik heb eigenlijk ook niet echt een idee waar je zoiets kunt halen...sorry