Geen eigen werkplek

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Mijoux
Bead Interested
Berichten:139
Lid geworden op:ma 07 feb 2005 07:32
Locatie:Sweet Lake City
Geen eigen werkplek

Bericht door Mijoux » za 12 feb 2005 19:07

Een eigen hobbykamer heb ik niet maar ik heb een aantal kratten netjes in de bergkast staan en als ik ga beginnen pak ik alles wat ik nodig heb en zet het op mijn twee en halve meter lange eettafel in de woonkeuken en ga lekker in het zonnetje (als die schijnt) zitten freubelen. Als ik klaar ben ruim ik het weer netjes op en opgeruimd staat netjes. Maar wie weet gaan we dit jaar wel een bijschuur bouwen naast het huis zodat ik daar mijn eigen stekkie kan bouwen. Lijkt me ook wel leuk eigenlijk. Maar dat zien we nog wel.

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 12 feb 2005 19:36

Hihi, ik heb eigenlijk ook geen vaste plek. :wink: Ik heb op mijn kamer mijn bureau volstaan met dozen en losse spulletjes en de bovenste la zit ook vol :roll: Het valt eigenlijk nog wel mee :wink: Oh ja, onder een kastje liggen mijn twee letterbakken :) Als ik lekker uitgebreid wil fr?belen, sleep ik alles naar beneden en dan ga ik bij de eettafel zitten. En als ik een 'receptje' vanaf een website wil proberen, zit k dus lekker rustig op mijn kamer bij de computer. Dat is wel gevaarlijk, btw. Er zitten namelijk al een paar kralen in mijn toetsenbord :x

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » za 12 feb 2005 20:51

Ik heb mijn bureau en dat dient voor studiewerk, stagemateriaal maken, kraaltjes, ....
Het is soms een warboel hoor
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gebruikersavatar
Mireille
Bead Believer
Berichten:220
Lid geworden op:ma 26 mei 2003 19:12
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mireille » za 12 feb 2005 22:01

Miss B schreef:Er zitten namelijk al een paar kralen in mijn toetsenbord :x
Ff offtopic: Je kunt heel gemakkelijk wat van de toetsen van je keybord wippen... Kun je 'm leegschudden :D

Miss B
Bead Brilliant
Berichten:2557
Lid geworden op:wo 13 okt 2004 16:19
Locatie:Friesland
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 13 feb 2005 11:03

Mireille schreef:
Miss B schreef:Er zitten namelijk al een paar kralen in mijn toetsenbord :x
Ff offtopic: Je kunt heel gemakkelijk wat van de toetsen van je keybord wippen... Kun je 'm leegschudden :D
Hahaha!!! Heb het gelijk gedaan 8) Er is heel wat uitgekomen! Allemaal kleien kraaltjes, stukjes draad en ringetjes :oops: En ook heel wat stof :o

Gebruikersavatar
Mireille
Bead Believer
Berichten:220
Lid geworden op:ma 26 mei 2003 19:12
Locatie:Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mireille » zo 13 feb 2005 14:33

Lol... ik moet 't ook een keer in de zoveel tijd doen :D

Gebruikersavatar
episdream
Bead Fan
Berichten:309
Lid geworden op:wo 24 nov 2004 14:01
Locatie:Venlo
Contacteer:

Bericht door episdream » di 15 feb 2005 11:51

Ik ken het probleem.... Heb wel fijne opbergkoffers etc. en deze worden uit de kast gehaald daarna weer in de kast geduwd. Terwijl we boven een hele kamer vrij hebben ( erg he) maar ach het omt allemaal wel goed vindt het in de huiskamer ook veel gezelliger.

:shock: :? :-DD
Veel groetjes
Esther



Gesloten