ideetjes halskettingen showen?

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
sofie
Bead Starter
Berichten:61
Lid geworden op:vr 18 mei 2012 10:45
Locatie:West-Vlaanderen, België
ideetjes halskettingen showen?

Bericht door sofie » do 27 sep 2012 18:04

Hallo,

Binnenkort hou ik een opendeur bij mij thuis om mijn zelfgemaakte sieraden te verkopen.
Voor mijn oorbellen heb ik rekjes genoeg, maar voor de halskettingen zoek ik nog een leuke manier om die uit te stallen.
Ik heb enkele halsjes gekocht, maar lang niet genoeg voor alle kettingen.
Iemand een idee hoe ik ze op een mooie (liefst budgetvriendelijke) manier kan showen?

Groetjes,
Sofie

Oeteljee
Bead Starter
Berichten:98
Lid geworden op:ma 04 jun 2012 18:48
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Re: ideetjes halskettingen showen?

Bericht door Oeteljee » do 27 sep 2012 21:42

Ik zou hier een foto plaatsen maar krijg hem met geen mogelijkheid geplaatst.

Ik heb zelf een decoratieve plaat gekocht bij een bouwmarkt. Daar heb ik vierkante haakjes in geslagen en daaraan mijn halskettingen en armbanden gehangen. Staat erg leuk en je kunt er veel op kwijt.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: ideetjes halskettingen showen?

Bericht door Kikkertje » vr 28 sep 2012 09:03

Je hebt leuke en goedkope sieradenrekjes bij Xenos, daar kun je er een aantal aan hangen.
Wat ik zelf doe is een stuk piepschuim bekleden met zwart velours, dat tegen de muur aanzetten, dan kun je er met spelden op bevestigen wat je wil.
Van stevig karton kun je zelf halsjes maken. Je kunt een cirkel knippen, die op één punt inknippen tot het midden en dan net zo vormen als je mooi/handig vindt. Dan vastplakken of nieten. Je kunt mooiere halsjes maken met karton, maar dit is het simpelste.
Je kunt sieraden ook gewoon mooi neerleggen. Bijvoorbeeld mooi rond, zodat de kralen mooi uitkomen. Of juist helemaal recht, als je de aandacht op het hangertje wil vestigen. Niet te dicht op elkaar leggen, dan oogt het rommelig.
Groetjes, Marjan

Gesloten