Opbergdoosjes

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gebruikersavatar
Bianc
Bead Fan
Berichten:394
Lid geworden op:zo 16 okt 2011 20:24
Locatie:Harlingen
Contacteer:
Re: Opbergdoosjes

Bericht door Bianc » di 20 dec 2011 15:54

hadewijch schreef:
Pure Be schreef:
demchar schreef:Ik heb uiteindelijk deze dozen besteld. Maar €2,34 voor 18 vakken.
http://www.hobbydeco.eu/artikel.php?gro ... aid=171828" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar heb je ook leuke dingen tussen zitten zeg :D

dat zijn de pipoos doosjes daar heb ik mijn swarovski in zitten
en voor al mijn delica kleuren heb ik dan weer dozen waar allemaal ronde potjes inzitten
jaja een mens krijgt wat van de dozen en kasten bij elkaar :D
LOL inderdaad... ik ben nu vandaag net begonnen met het opruimen van al mijn doosjes waar nog spullen in zitten... of ik nog van die doosjes ga gebruiken... weet ik niet, mijn handen willen dat niet altijd... het er tussen uit halen van de kraaltjes in die doosjes doet zeer... Ik vind die ronde potjes en andere bakjes er handig voor... overzichtelijk en hoef ik niet meer met mijn vingers er in te porren om dat ene bepaalde kraaltje te hebben... :)

karien
Bead Interested
Berichten:122
Lid geworden op:zo 30 okt 2011 10:52
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Opbergdoosjes

Bericht door karien » di 20 dec 2011 20:02

Leuke websites staan hier! :D
Een crea liefhebber.

Gebruikersavatar
Ellebellekuh
Bead Fan
Berichten:322
Lid geworden op:wo 18 jul 2007 21:20
Locatie:Rekem > Limburg (BEL)

Re: Opbergdoosjes

Bericht door Ellebellekuh » di 20 dec 2011 20:18

wat misschien ook een tip is ....

- ken je iemand met een babytje die fruitpap uit een potje krijgt? vraag of ze de potjes bewaard en was ze even af en het plakkertje ervan af en ideaal om grote hoeveelheden kleine kralen in te doen of net de iets dikkere kralen ... op een mum van tijd heb je heeeeeeeeel veel potjes

- doopsuikerverpakkingen ... heel leuke modelletjes en figuren... bijvoorbeeld bij AVA

- mini jampotjes (glas) die leeg zijn ...

- voedselverpakkingen die je met de 100 in een pakket kunt kopen bij een zaak die verpakkingsmateriaal verkoopt zoals de AVA heeft hier veel soorten van zowel klein als groot

- tic tac doosjes ?

- bij de apotheker vragen voor plaspotjes klinkt vies maar ze sluiten erg goed en zijn niet zo duur

- de meeste tuincentra hebben ook leuke deco potjes waar je ook kralen kan in doen

ik hoop dat ik mensen wat ideetjes heb kunnen geven ... Veel SUCCES !!!
Groetjes Ellen _______________________________°Cherry Pearl°
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld ! ;)

Gebruikersavatar
moedertje
Bead Designer
Berichten:789
Lid geworden op:vr 07 okt 2011 14:56
Locatie:België
Contacteer:

Re: Opbergdoosjes

Bericht door moedertje » wo 21 dec 2011 15:34

Ellen, je brengt me nog op een idee. Ik heb een baby die af en toe uit een potje eet. En inderdaad die glazen kleine potjes zijn mooi,maar vind ze nogal gevaarlijk om ze te laten vallen en dan zitten we met scherven en vermits hier nog kleintjes rond lopen. Maar de plastieken met dekseltje ga ik wel eens gebruiken. Handige tips die je gegeven hebt. Je moet er maar aan denken. groetjes

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: Opbergdoosjes

Bericht door hadewijch » di 27 dec 2011 12:21

Pure Be schreef:LOL

Ik heb vanacht een bestelling gedaan... betaald via ideal... benieuwd wanneer die van mij op de bus gaat :D

heb jij je pakje ondertussen al aangekregen
ik nog niet heb ze juist gemaild....
ben benieuwd...
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Bianc
Bead Fan
Berichten:394
Lid geworden op:zo 16 okt 2011 20:24
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Opbergdoosjes

Bericht door Bianc » di 27 dec 2011 18:02

hadewijch schreef:
Pure Be schreef:LOL

Ik heb vanacht een bestelling gedaan... betaald via ideal... benieuwd wanneer die van mij op de bus gaat :D

heb jij je pakje ondertussen al aangekregen
ik nog niet heb ze juist gemaild....
ben benieuwd...
Ik heb de bestelling afgelopen donderdag binnen gekregen... hopelijk krijg jij het ook snel!

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: Opbergdoosjes

Bericht door hadewijch » wo 28 dec 2011 17:45

ik heb gemaild en ik wacht deze week nog af...
ben benieuw
Laatst gewijzigd door hadewijch op do 29 dec 2011 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
Bianc
Bead Fan
Berichten:394
Lid geworden op:zo 16 okt 2011 20:24
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Opbergdoosjes

Bericht door Bianc » wo 28 dec 2011 22:39

Zou anders wel lang duren naar België toe!! Hopelijk krijg je een positief antwoord...

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Re: Opbergdoosjes

Bericht door hadewijch » do 29 dec 2011 10:33

heb ik al gekregen hoor ik moest nog een 2 tal dagen wachten en dan zou het er moeten zijn
anders word het opnieuw opgestuurd
maar ik zei dat ik deze week wel afwacht en dan iets liet weten
maar vandaag had ik weer niks hoor :?
dus enkel morgen nog en dan mail ik hoor :?
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

CreaBecca
Bead Interested
Berichten:127
Lid geworden op:vr 10 feb 2012 00:56
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: Opbergdoosjes

Bericht door CreaBecca » vr 10 feb 2012 12:57

Beetje laat misschien, maar wie weet heeft iemand er nog iets aan,
De kruidvat heeft op het moment hele handige dozen vind ik!
Maarja dat is dus maar tot morgen of misschien zondag ook nog...

De kleine is maar 1,50 en de grote 3 euro (je moet alleen niet zo slim zijn net als ik om als je net 1 stap buiten de winkel bent die dingen te laten vallen, want daar kunnen ze niet zo goed tegen :oops: )

Afbeelding
Afbeelding

Talleke
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 10 mar 2007 11:26
Locatie:wageningen

Re: Opbergdoosjes

Bericht door Talleke » za 11 feb 2012 10:59

Hoi Demchar

Ik weet niet of je toevallig dicht bij een van Cranenbroek winkel woont (Opglabbeek), maar daar verkopen ze sorteerdozen in een paar verschillende maten, redelijk goed van kwaliteit en zijn niet duur. Ze zijn wel snel uitverkocht maar als je er toevallig eens in de buurt bent is het zeker de moeite waard om eens te kijken.

Kimberly
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:ma 20 feb 2012 22:04
Locatie:Tienen
Contacteer:

Re: Opbergdoosjes

Bericht door Kimberly » di 21 feb 2012 17:29

Beter laat dan nooit ;)

Vandaag heb ik in het kruidvat nog een paar verdeeldoosjes gevonden, 18 vakjes voor € 1,49, het spijtige hieraan is dat je de vakjes niet groter kan maken. Deze zouden een tijdje geleden in de folder hebben gestaan, dus niet meer in alle winkels te verkrijgen zijn, maar in Tienen kun je er nog een aantal vinden.

Maar ook in de wibra (o.a. in Hasselt) kun je momenteel verdeeldozen kopen voor € 3,00, deze zijn langs 2 kanten bruikbaar, met een handvat, (volgens mij is het eerder een gereedschapskist ofzo) verkrijgbaar in roze, blauw en zwart.

Hopenlijk heb je er nog wat aan :)

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: Opbergdoosjes

Bericht door JMHols » di 21 feb 2012 19:22

Kimberly schreef:Beter laat dan nooit ;)

Vandaag heb ik in het kruidvat nog een paar verdeeldoosjes gevonden, 18 vakjes voor € 1,49, het spijtige hieraan is dat je de vakjes niet groter kan maken. Deze zouden een tijdje geleden in de folder hebben gestaan, dus niet meer in alle winkels te verkrijgen zijn, maar in Tienen kun je er nog een aantal vinden.

Maar ook in de wibra (o.a. in Hasselt) kun je momenteel verdeeldozen kopen voor € 3,00, deze zijn langs 2 kanten bruikbaar, met een handvat, (volgens mij is het eerder een gereedschapskist ofzo) verkrijgbaar in roze, blauw en zwart.

Hopenlijk heb je er nog wat aan :)
Een nadeel aan die vakjes die je groter en kleiner kunt maken vind ik dat de kralen dan wel eens onder dat tussenschotje door komen.

Kimberly
Bead Reader
Berichten:7
Lid geworden op:ma 20 feb 2012 22:04
Locatie:Tienen
Contacteer:

Re: Opbergdoosjes

Bericht door Kimberly » di 21 feb 2012 20:49

JMHols schreef:
Kimberly schreef:Beter laat dan nooit ;)

Vandaag heb ik in het kruidvat nog een paar verdeeldoosjes gevonden, 18 vakjes voor € 1,49, het spijtige hieraan is dat je de vakjes niet groter kan maken. Deze zouden een tijdje geleden in de folder hebben gestaan, dus niet meer in alle winkels te verkrijgen zijn, maar in Tienen kun je er nog een aantal vinden.

Maar ook in de wibra (o.a. in Hasselt) kun je momenteel verdeeldozen kopen voor € 3,00, deze zijn langs 2 kanten bruikbaar, met een handvat, (volgens mij is het eerder een gereedschapskist ofzo) verkrijgbaar in roze, blauw en zwart.

Hopenlijk heb je er nog wat aan :)
Een nadeel aan die vakjes die je groter en kleiner kunt maken vind ik dat de kralen dan wel eens onder dat tussenschotje door komen.
Daar heb je gelijk in, en dan begint het priezelwerk :shock:

Gesloten