Mijn werkkamer en opbergsysteem voor kralen

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:
Mijn werkkamer en opbergsysteem voor kralen

Bericht door SandraM » di 06 dec 2011 10:29

Het voormalig kantoor van mijn man heb ik omgebouwd tot mijn kralenkamer. Bij Karwei heb ik een gaatjesbedbodem gehaald en een hele berg metaalschroefjes met plat uiteinde. Hieraan heb ik al m'n zakjes met kraaltjes (miyuki en swarovski) gehangen. Zo heb ik een superoverzicht en kan ik prima alle kleuren bij elkaar zoeken. Ook voor mijn cabochons heb ik er een gemaakt. Werkt PERFECT!!! Nu heb ik alles bij elkaar en heb ik een groot bureau om aan te werken. Al moet ik zeggen dan ik nog het liefst met m'n kraaltjes op schoot gezellig beneden zit hoor! Maar het is wel opgeruimd en overzichtelijk. Ik blij :banaan:
werkkamer (500x433).jpg
werkkamer (500x433).jpg (179.1KiB)6262 keer bekeken

Gebruikersavatar
KralenHebbedingetjes
Bead Fan
Berichten:393
Lid geworden op:za 21 aug 2010 20:32
Locatie:Lisse
Contacteer:

Re: Mijn werkkamer en opbergsysteem voor kralen

Bericht door KralenHebbedingetjes » di 06 dec 2011 10:41

Geweldig idee joh dat gaatjes bord. Ik heb sinds een maand of 2 ook me eigen kamertje en zal al hard te denken voor een oplossing voor kleine kraaltje etc.
Ga even me man lief aankijken van het weekend.
Ziet er leuk uit! :-DD
Pluk de dag, no one promised you tomorrow!

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Mijn werkkamer en opbergsysteem voor kralen

Bericht door createss » di 06 dec 2011 11:20

Wat een heerlijk overzichtelijk kralenbord heb je gemaakt!! Dat is echt genieten :banaan:
Ik heb ook wel een kralenkamertje (waar o.a. ook mijn naaimachine staat :wink: ), maar het liefst zit ik met m'n werkje beneden in de woonkamer.

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: Mijn werkkamer en opbergsysteem voor kralen

Bericht door SandraM » di 06 dec 2011 12:40

Dat bord werkt perfect. Het is zo overzichtelijk. Het kost je alleen wel een paar vingers om al die schroefjes aan te draaien, maar dan heb je ook wat :lol:

Gesloten