Ervaringen met sieradentrolleys gevraagd

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Talleke
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 10 mar 2007 11:26
Locatie:wageningen
Ervaringen met sieradentrolleys gevraagd

Bericht door Talleke » za 12 nov 2011 15:18

Vandaag was ik lekker op internet aan het rondneuzen en kwam toen bij een webwinkel een aantal sieradentrolleys tegen. Ik weet niet of ik de naam van de webwinkel mag noemen, dus dat doe ik maar niet :oops: . Een trolley-systeem lijkt me ideaal, maar ik zit toch met een paar vragen. Een daarvan is of de sluitinkjes en andere zilverkleurige materialen niet heel makkelijk verkleuren als je je sieraden hierin bewaard? Nu verpak ik alle sieraden in gripzakjes en zodat er geen lucht bij kan. Op zich werkt dit prima, want niets verkleurt en er raakt niets in de knoop, maar het is zo'n gedoe om alles uit te pakken en alles weer opnieuw afzonderlijk in te pakken.

Heeft iemand ervaring met sieraden-trolleys? Hoe bevalt het? Verkleuren de materialen omdat het niet luchtdicht afgesloten is of valt dat reuze mee? Blijven de sieraden netjes liggen als je trolley een keer schuin komt te staan (stoepranden of te hard door de bocht scheuren bijvoorbeeld :mrgreen: ) ? Ik geloof dat de trolleys die ik gezien heb wel nette aparte laden hebben, maar geen losse verdeling per lade en ook geen elastiek waar je de sieraden onder kunt schuiven (snapt iemand wat ik bedoel?), hoe hebben jullie dat opgelost?

Alle tips en ervaringen zijn welkom! Alvast bedankt!

Gesloten