20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
eMKa
Bead Fan
Berichten:375
Lid geworden op:wo 14 okt 2009 20:26
Locatie:Enschede
Contacteer:
20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Bericht door eMKa » zo 20 feb 2011 21:11

Vorig weekend zat ik eens wat op dit deel van het forum rond te neuzen en zag allerlei leuke werkkamers met prachtige kasten om jaloers op te worden...
Maar goed, hier wat foto's van mijn werkplekje. Een bureau met wat planken in de hoek van de woonkamer. Ik droom alvast van een eigen werkkamer, waar ik mijn 'zooi' wat meer kan laten rondslingeren 8)

Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Mijn methode om rocailles op te bergen:

Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


En tot slot nog wat showmateriaal dat ik afgelopen zomer heb gemaakt.

Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Bericht door Sandra » zo 20 feb 2011 21:20

Mooie showmateriaal dat je hebt bedacht! Kan je ook lekker veel laten zien. De rest ziet er ook mooi uit. :)

Gebruikersavatar
eMKa
Bead Fan
Berichten:375
Lid geworden op:wo 14 okt 2009 20:26
Locatie:Enschede
Contacteer:

Re: 20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Bericht door eMKa » zo 20 feb 2011 23:56

Sandra schreef:Mooie showmateriaal dat je hebt bedacht! Kan je ook lekker veel laten zien. De rest ziet er ook mooi uit. :)
Dank je. Maar in de praktijk is het toch iets minder handig, ik heb best veel kettingen met een hanger oid in het midden en dan kan er eigenlijk maar 1 ketting tegelijk op :)

Gebruikersavatar
Eostre
Bead Producer
Berichten:1244
Lid geworden op:do 16 dec 2010 12:07

Re: 20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Bericht door Eostre » ma 21 feb 2011 13:13

Nou het ziet er netjes en overzichtelijk uit allemaal.

Ciao!Bella Sieraden
Bead Discoverer
Berichten:45
Lid geworden op:wo 09 feb 2011 21:00

Re: 20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Bericht door Ciao!Bella Sieraden » ma 09 jan 2012 21:47

Ik kom wel erg laat aan hier, spuit 11 :lol: maar ik hoop heel erg dat je mijn berichtje nog leest, omdat ik héél graag zou willen weten waar je die mooie kleine ronde doosjes kunt kopen waar je je kleinere kraaltjes in hebt zitten?

Charlene
Bead Starter
Berichten:96
Lid geworden op:wo 02 nov 2011 21:46
Locatie:Arendonk
Contacteer:

Re: 20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Bericht door Charlene » di 10 jan 2012 15:50

Ciao!Bella Creative schreef:Ik kom wel erg laat aan hier, spuit 11 :lol: maar ik hoop heel erg dat je mijn berichtje nog leest, omdat ik héél graag zou willen weten waar je die mooie kleine ronde doosjes kunt kopen waar je je kleinere kraaltjes in hebt zitten?

Ik heb zo'n doosjes ook, de mijne komen van AVA wel al een tijd geleden maar ik vermoed dat ze die nog steeds hebben.
AVA is wel een winkel in België, maar ik zie dat je van Eindhoven bent dus die afstand valt nogal mee hoor.
Er zit een AVA winkel in Oud-turnhout vlak bij de autostrade.
Dus als je eens een uitstapje maakt naar België...
Groetjes Charlene
Ik ben niet DIE...
Ik ben niet ZIJ...
Ik,.. ik ben gewoon mezelf!

Ciao!Bella Sieraden
Bead Discoverer
Berichten:45
Lid geworden op:wo 09 feb 2011 21:00

Re: 20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Bericht door Ciao!Bella Sieraden » di 10 jan 2012 20:05

Charlene schreef:
Ciao!Bella Creative schreef:Ik kom wel erg laat aan hier, spuit 11 :lol: maar ik hoop heel erg dat je mijn berichtje nog leest, omdat ik héél graag zou willen weten waar je die mooie kleine ronde doosjes kunt kopen waar je je kleinere kraaltjes in hebt zitten?

Ik heb zo'n doosjes ook, de mijne komen van AVA wel al een tijd geleden maar ik vermoed dat ze die nog steeds hebben.
AVA is wel een winkel in België, maar ik zie dat je van Eindhoven bent dus die afstand valt nogal mee hoor.
Er zit een AVA winkel in Oud-turnhout vlak bij de autostrade.
Dus als je eens een uitstapje maakt naar België...
Groetjes Charlene
Ah, geweldig Charlene, bedankt voor je reactie. Ik kom veel en graag in België, dus dat zit wel goed! :-) Dit weekeind even naar die winkel toe dus! :-DD

Gebruikersavatar
eMKa
Bead Fan
Berichten:375
Lid geworden op:wo 14 okt 2009 20:26
Locatie:Enschede
Contacteer:

Re: 20-2-11 Mijn hobbyhoekje eens op de foto gezet

Bericht door eMKa » za 11 feb 2012 16:24

Ciao!Bella Creative schreef:
Charlene schreef:
Ciao!Bella Creative schreef:Ik kom wel erg laat aan hier, spuit 11 :lol: maar ik hoop heel erg dat je mijn berichtje nog leest, omdat ik héél graag zou willen weten waar je die mooie kleine ronde doosjes kunt kopen waar je je kleinere kraaltjes in hebt zitten?

Ik heb zo'n doosjes ook, de mijne komen van AVA wel al een tijd geleden maar ik vermoed dat ze die nog steeds hebben.
AVA is wel een winkel in België, maar ik zie dat je van Eindhoven bent dus die afstand valt nogal mee hoor.
Er zit een AVA winkel in Oud-turnhout vlak bij de autostrade.
Dus als je eens een uitstapje maakt naar België...
Groetjes Charlene
Ah, geweldig Charlene, bedankt voor je reactie. Ik kom veel en graag in België, dus dat zit wel goed! :-) Dit weekeind even naar die winkel toe dus! :-DD
Ik weet niet of je ze ondertussen al gevonden hebt, maar de winkel (in Enschede) waar ik ze heb gekocht heeft ook een webwinkel: www.twepa.nl.

Gesloten