rocailles opbergen

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gebruikersavatar
eMKa
Bead Fan
Berichten:375
Lid geworden op:wo 14 okt 2009 20:26
Locatie:Enschede
Contacteer:
Re: rocailles opbergen

Bericht door eMKa » vr 25 feb 2011 16:01

Hmm, dat klinkt bekend :)
Ik ga nu bewust niet zo vaak naar een kralenwinkel. Helaas zijn er ook webshops... 8)

Even wat anders, waar koop je die buisjes? Want een tijd geleden was ik ernaar opzoek en kon alleen in de VS van die vinden met torenhoge verzendkosten.

Lian

Re: rocailles opbergen

Bericht door Lian » vr 25 feb 2011 18:31

eMKa schreef:Hmm, dat klinkt bekend :)
Ik ga nu bewust niet zo vaak naar een kralenwinkel. Helaas zijn er ook webshops... 8)

Even wat anders, waar koop je die buisjes? Want een tijd geleden was ik ernaar opzoek en kon alleen in de VS van die vinden met torenhoge verzendkosten.

Ik wil ook graag weten waar je deze buisjes kunt kopen,ik heb ze wel al gezien op MP zojuist maar die zagen er niet zo fris uit.

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: rocailles opbergen

Bericht door daisy81 » vr 25 feb 2011 18:49

ik weet dat capricus ze heeft das een nl webshop . en FMG maar daar zit je weer met verzendkosten (buitenland)

Ciao!Bella Sieraden
Bead Discoverer
Berichten:45
Lid geworden op:wo 09 feb 2011 21:00

Re: rocailles opbergen

Bericht door Ciao!Bella Sieraden » di 01 mar 2011 11:31

Nou, ik heb behoorlijke mazzel gehad, met die buisjes. Ik had ze inderdaad bij FMG gespot (of nee, dat zeg ik niet helemaal goed, Miranda vertelde mij dat) maar dan zit je inderdaad met verzenden + je moet véél afnemen wil het voordelig zijn. Nou, Miranda kan inderdaad wel wat buisjes gebruiken, maar ik had er aan een bescheiden aantal van 50 genoeg.
Ik heb toen eens bij diverse vaste adresjes webshops gemaild of zij er ook aan zouden kunnen komen, en tovallig ging John, van De Kralenbaas, net op inkoopreis, heeft voor mij gekeken en vervolgens een bups meegenomen.
Zoals ik al zei, ik wilde er voor het begin maar 50, hij had er wat meer die toen op zijn site gestaan hebben, maar die zijn inmiddels wel op.

Ik wil wel eens voor jullie informeren of hij er toevallig nog aan kan komen? Laat maar even weten hoeveel jullie er zouden willen hebben, dan kan ik hem dat aantal vast doorgeven?

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: rocailles opbergen

Bericht door daisy81 » di 01 mar 2011 13:55

ciaobellasieraden schreef:Nou, ik heb behoorlijke mazzel gehad, met die buisjes. Ik had ze inderdaad bij FMG gespot (of nee, dat zeg ik niet helemaal goed, Miranda vertelde mij dat) maar dan zit je inderdaad met verzenden + je moet véél afnemen wil het voordelig zijn. Nou, Miranda kan inderdaad wel wat buisjes gebruiken, maar ik had er aan een bescheiden aantal van 50 genoeg.
Ik heb toen eens bij diverse vaste adresjes webshops gemaild of zij er ook aan zouden kunnen komen, en tovallig ging John, van De Kralenbaas, net op inkoopreis, heeft voor mij gekeken en vervolgens een bups meegenomen.
Zoals ik al zei, ik wilde er voor het begin maar 50, hij had er wat meer die toen op zijn site gestaan hebben, maar die zijn inmiddels wel op.

Ik wil wel eens voor jullie informeren of hij er toevallig nog aan kan komen? Laat maar even weten hoeveel jullie er zouden willen hebben, dan kan ik hem dat aantal vast doorgeven?

ja heb we interesse maar ligt eraan wat ze ongeveer kosten en hoeveel gram past er in zon buisje????

Ciao!Bella Sieraden
Bead Discoverer
Berichten:45
Lid geworden op:wo 09 feb 2011 21:00

Re: rocailles opbergen

Bericht door Ciao!Bella Sieraden » di 01 mar 2011 16:52

Ik zal thuis even een buisje voor je opmeten + op de factuur nakijken wat ik er voor betaald heb, dat weet ik niet meer zo uit mijn hoofd en ben nu niet thuis, dus dat laat ik nog even weten!

Gebruikersavatar
eMKa
Bead Fan
Berichten:375
Lid geworden op:wo 14 okt 2009 20:26
Locatie:Enschede
Contacteer:

Re: rocailles opbergen

Bericht door eMKa » wo 02 mar 2011 16:14

ciaobellasieraden schreef:...

Ik wil wel eens voor jullie informeren of hij er toevallig nog aan kan komen? Laat maar even weten hoeveel jullie er zouden willen hebben, dan kan ik hem dat aantal vast doorgeven?
Ik heb ondertussen een andere oplossing gevonden, dus ik heb er geen nodig. Ik was gewoon benieuwd waar je ze kon kopen, omdat ik er toen heel lang naar gezocht heb en niets kon vinden.
Of dus bij FGM, maar dat vond ik wat prijzig worden :)

Ciao!Bella Sieraden
Bead Discoverer
Berichten:45
Lid geworden op:wo 09 feb 2011 21:00

Re: rocailles opbergen

Bericht door Ciao!Bella Sieraden » wo 02 mar 2011 21:27

Mooi dat je een fijne oplossing hebt gevonden :-) Ja, die buisjes is altijd zo'n gedoe! Moeilijk aan te komen, dus was erg blij met mijn goede deal ;-)

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: rocailles opbergen

Bericht door daisy81 » wo 02 mar 2011 22:04

ciaobellasieraden schreef:Ik zal thuis even een buisje voor je opmeten + op de factuur nakijken wat ik er voor betaald heb, dat weet ik niet meer zo uit mijn hoofd en ben nu niet thuis, dus dat laat ik nog even weten!

ik ben noG wel benieuwd :wink:

Gesloten