Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Tiuri
Bead Designer
Berichten:871
Lid geworden op:vr 16 jul 2010 15:05
Locatie:Barneveld
Contacteer:
Re: Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Bericht door Tiuri » za 09 okt 2010 14:14

Superleuk zeg!
Ik heb op zolder twee bureau's tot mn beschikking. Misschien dat ik er ooit nog eens foto's van plaats, maar tis niet echt een interessante plek :wink:
When life gives you cold feet, put on some socks

Gebruikersavatar
kralenroosje
Bead Designer
Berichten:837
Lid geworden op:ma 22 sep 2008 13:01
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Bericht door kralenroosje » za 09 okt 2010 16:58

DAT ZIET ER GOED UIT ZEG!!

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Bericht door DZG » vr 15 okt 2010 21:39

Wow... jij hebt veel!!!! Ik heb alles tot noch toe in 2 Xenos kastjes zitten. Maar zo netjes als jouw plekje is het zeker niet! Prachtige ruimte zo!

Helaas geen echt eigen plekje in huis daarvoor beschikbaar.. maar mocht ik ooit samen gaan wonen in een groter huis, waar daar wel ruimte voor is, dan wil ik ook zoiets moois!

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Bericht door nienkesieraden » vr 15 okt 2010 22:25

Ik dacht er ook geen ruimte voor te hebben we wonen in een klein appartement met een keuken en woonkamer, en een slaapkamer (met DAARIN een douche).
Maar ik had al mijn spullen overal en nergens in de woonkamer, en op een gegeven moment heb ik een tafel weggehaald en er een bureau voor weggezet, en wat kastjes verschoven en de grote kast weggezet. Als we een groter huis hebben, dan neem ik een eigen kralenkamer, en een eigen plekje om glaskralen te branden, te fimoen etc.
Groetjes.

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Bericht door beertje » za 16 okt 2010 07:11

mijn huis is net zo groot als nienke ik heb alles onder de salon tafel staan er staan zo een bak of 20 onder

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Bericht door nienkesieraden » za 16 okt 2010 10:46

Hoe klein je huis ook is, r is altijd wat te bedenken. Wat denk je van brede ikea planken aan de muur en daar spulen op te zetten.
Ook een tip is om met een labelwriter dingen te printen als : rood, blauw, helder, sluitingen, kralenkapjes, bedels etc en die op de voorkant van de bakken te plakken. Dan kan je sneller pakken wat je nodig hebt en hoef je niet alle bakken te pakken om te kijken waar hetgeen inzit dat je nodig hebt.

Nightvamp
Bead Interested
Berichten:196
Lid geworden op:zo 23 jul 2006 11:00
Contacteer:

Re: Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Bericht door Nightvamp » ma 18 okt 2010 17:51

Dat ziet er super goed en overzichtelijk uit! :D

kom ik aan met mijn 3 bakjes :oops:

liessie
Bead Believer
Berichten:247
Lid geworden op:di 02 nov 2010 23:16

Re: Mijn nieuwe kralenhoek en kralenkast.

Bericht door liessie » wo 03 nov 2010 01:08

Ziet er mooi uit. :D

Hier zit alles in vakkendozen en die staan in een grote kast in de logeerkamer en als ik ergens mee bezig ben dan stapel ik ze op in de woonkamer.

Maar ik heb (nog) lang niet zo veel als jij. :wink:

(en volgens mijn moeder heb ik al veel, maar die maar die kan er eigenlijk niets over zeggen als je haar giga lappenvoorraad ziet :-DD )

Gesloten