nieuwe werkplek enzo (grote foto's)

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » di 01 jun 2004 07:18

hahaha het past maar net zo te zien.... maar als de poezen het maar lekker vinden liggen!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annelies
Bead Discoverer
Berichten:44
Lid geworden op:vr 26 sep 2003 17:44
Locatie:Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Annelies » di 01 jun 2004 08:18

Mooi plekkie zeg!
Wat makkelijk dat de poes lekker in het mandje gaat liggen.
Wij hebben drie katten en van 1 van de katten heb ik geen last,maar de andere 2 kunnen wel eens vervelend zijn.Freddie gaat bovenop mijn kralen liggen en als het even kan dan slaat Milou de kralen door het hele huis en dan kan ik over de vloer kruipen om alle kralen weer op te zoeken... :evil: .. :D
Wij zijn bezig om een slaapkamer om te "toveren" tot hobby-/studeerkamer. Maar we zijn niet van die echte klussers dus dat gaat nogal langzaam...... :oops:
Dus ik zit nog steeds bij de eetkamertafel. Zelf vind ik dat wel onhandig want ik heb nu niet echt een vaste plek voor mn kralen,dus staat er wat in de kast,op de kast liggen nog wat sieraden die ik nog af moet maken en naast de computer liggen mn kralen en mn map met mijn "kralenadministratie" Beetje rommelig dus. Hmm even ons best mar doen en die kamer afmaken dan heb ik alles netjes bij elkaar liggen en is het een stuk overzichtelijker.
Groetjes Annelies.

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » di 01 jun 2004 09:43

ahhhh lief poesje

Gebruikersavatar
~love~
Bead Dreamer
Berichten:506
Lid geworden op:wo 07 mei 2003 16:09
Locatie:Roosendaal

Bericht door ~love~ » di 01 jun 2004 15:08

Achhh echt lief weer die foto! :D
Liefs judith

Gebruikersavatar
Beads Me
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:ma 26 apr 2004 17:46
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Beads Me » wo 02 jun 2004 14:18

Mooie werkplek hoor!!

Ik denk dat ik mijn nagelstylistentafel (die ik helaas voor heel veel centjes heb gekocht en nu door mij allergie niet meer kan gebruiken :huilen: ) ook maar eens tot sieradenwerkplek ga omdopen. Hij lijkt wel een beetje op jouw tafel.

En dat mandje voor je poezen is ook ideaal zeg. Die van mij willen ook altijd in mijn werkkoffer liggen. Dan moeten alle spullen (die ik op dat moment niet eens nodig heb) eruit, zodat ze lekker bij me kunnen liggen terwijl ik bezig ben....
Wel heel lief, maar een beetje lastig en mijn koffer zit vol met kattenhaar :shock:

Groetjes Angelique

Gebruikersavatar
Lies
Bead Fan
Berichten:325
Lid geworden op:vr 22 aug 2003 13:22
Locatie:Turnhout

Bericht door Lies » wo 02 jun 2004 15:01

Wat een lieve kat.
Ik zou hem/haar wel willen knuffelen!

Gebruikersavatar
Magic-Woman
Bead Dreamer
Berichten:613
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 01:11
Locatie:Roosendaal

Bericht door Magic-Woman » wo 02 jun 2004 16:19

Beads Me schreef:Mooie werkplek hoor!!

Ik denk dat ik mijn nagelstylistentafel (die ik helaas voor heel veel centjes heb gekocht en nu door mij allergie niet meer kan gebruiken :huilen: ) ook maar eens tot sieradenwerkplek ga omdopen. Hij lijkt wel een beetje op jouw tafel.

En dat mandje voor je poezen is ook ideaal zeg. Die van mij willen ook altijd in mijn werkkoffer liggen. Dan moeten alle spullen (die ik op dat moment niet eens nodig heb) eruit, zodat ze lekker bij me kunnen liggen terwijl ik bezig ben....
Wel heel lief, maar een beetje lastig en mijn koffer zit vol met kattenhaar :shock:

Groetjes Angelique
haha ja bij mij dus ook als ik soms aan tafel werk dan komt hij gerust voor en op mijn kralen liggen en dan blijf tie ook liggen maak niet uit wat je zegt haha :wink: gekke beesten toch vind het wel lief :lol:
-=Liefs Wendy=-

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » wo 02 jun 2004 16:39

Ja daarom is dat mandje handig, al wil ze soms ook meer aandacht en dan gaat ze overal overheen liggen. En altijd als ik strassjes aan het plakken ben!
Kralen make the world go round!

Gebruikersavatar
Magic-Woman
Bead Dreamer
Berichten:613
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 01:11
Locatie:Roosendaal

Bericht door Magic-Woman » wo 02 jun 2004 16:43

ja die willen dan echt aandacht want dat is ook altijd met huiswerk als ik an het maken ben komtie op mijn map of schrift liggen en dan doet hij ook nog zo'n lief mauwke geven van doe ik iets fout of aaai me hahah :lol:
-=Liefs Wendy=-

Gebruikersavatar
Beads Me
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:ma 26 apr 2004 17:46
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Beads Me » wo 02 jun 2004 16:44

ja, dat zijn katten h?? Ze weten precies hoe ze je aandacht moeten krijgen. Als ze bovenop je boek gaan liggen dan valt er weinig meer te lezen, dan moet je ze wel aaien.... :D

Angelique

Gebruikersavatar
Magic-Woman
Bead Dreamer
Berichten:613
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 01:11
Locatie:Roosendaal

Bericht door Magic-Woman » wo 02 jun 2004 16:48

ja of ze doen het omdat ze naar buiten willen of willen eten ofzo maar ja idd dan kan je niet veel meer lezen bij mij doet tie ook wel eens als ik op bed een tijdschrift lig te lezen mag ik het niet meer lezen van hem hahah dan gaat tie er lekker opliggen
-=Liefs Wendy=-

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 02 jun 2004 16:58

hmm dat heb ik met coko... die gaat in mijn boeken bijten... om aandacht te hebben...

Gebruikersavatar
~love~
Bead Dreamer
Berichten:506
Lid geworden op:wo 07 mei 2003 16:09
Locatie:Roosendaal

Bericht door ~love~ » wo 02 jun 2004 17:01

Pienjo schreef:hmm dat heb ik met coko... die gaat in mijn boeken bijten... om aandacht te hebben...
aaah dieren weten het wel hoor die zijn echt niet dom :D
Liefs judith

Gebruikersavatar
Magic-Woman
Bead Dreamer
Berichten:613
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 01:11
Locatie:Roosendaal

Bericht door Magic-Woman » wo 02 jun 2004 17:16

Pienjo schreef:hmm dat heb ik met coko... die gaat in mijn boeken bijten... om aandacht te hebben...
hahah dat is ook lief van je vogel
-=Liefs Wendy=-

Gebruikersavatar
Armande
Bead Producer
Berichten:1224
Lid geworden op:wo 19 nov 2003 16:37
Locatie:Hassum
Contacteer:

Bericht door Armande » di 12 okt 2004 10:04

Mijn werkplek is nog ongeveer hetzelfde maar ik heb er nou een lamp bijgekocht zodat ik ook bij kunstlicht kan werken. Het is een grote staande lamp die zowel tegen het plafond schijnt als ook een lamp direct op mijn werkblad. Het is halogeen dus een behoorlijk bak licht.
Zal vanavond even een foto maken. Dan kunnen jullie de gebruikelijke puinhoop ook even bewonderen. :oops:
Kralen make the world go round!

Gesloten