Nieuwe kralen gekocht, waar laat je die?

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:
Nieuwe kralen gekocht, waar laat je die?

Bericht door nienkesieraden » ma 14 jun 2010 20:27

Hey...
Ik ben hier vast enit de enige die elke maand wel een hoop nieuwe kralen aanschaft. Via internet, markten, beurzen, ruilen etc. Maar elke keer weet ik weer niet waar ik ze moet laten. Dan stop ik ze maar ergens bij in een bak ofzo. maar alles gaat altijd door elkaar bij mij. Kan nooit gesorteerd houden. Omdat ik van tevoren niet weet wat er nog bij gaat komen.
Hoe doen jullie dat allemaal? hebben jullie daar een speciaal systeem voor of gooi je alles bij elkaar in een bak?
Groetjes!

Gebruikersavatar
CharmGirl
Bead Discoverer
Berichten:26
Lid geworden op:di 16 feb 2010 14:26
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Re: Nieuwe kralen gekocht, waar laat je die?

Bericht door CharmGirl » di 15 jun 2010 00:43

Ik heb van die transparante kralenbakken met veel vakjes in een soort van schuifsysteem-krat. Zitten vier van die bakken in één krat. Ik zorg gewoon dat ik er altijd een of twee leeg heb en als die vol zijn, koop ik weer nieuwe bakken ^^ En als ik echt zonder zit, ja dan gooi ik kralen enzo ook gewoon bij andere kralen, of ik gooi twee soorten waarvan ik er nog maar een paar heb gewoon bij elkaar :)
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

Gebruikersavatar
snoep
Bead Addict
Berichten:2351
Lid geworden op:wo 26 mar 2008 08:10
Contacteer:

Re: Nieuwe kralen gekocht, waar laat je die?

Bericht door snoep » di 15 jun 2010 05:14

Ik heb ook 4 van die blauwe ladekasten van de hornbach met 36 laadjes

ideaal
en me roicalles apart in de zakjes in een grote bak

margaret

Gesloten