Buisjes transparant
Hallo iedereen,
Al enige tijd ben ik op zoek naar een handig systeem om mijn parels op te bergen. overzichtelijk, handig, ...
Nu dacht ik aan transparante buisjes, zoals ze in de veritas voor knopen en parels gebruiken. Op het dopje kan je steeds een parel vastmaken zo kan je in 1 opslag zien wat in dat buisje zit. Ik zou de buisjes per kleur sorteren in een kast.
Is er iemand die zijn parels momenteel in buisjes steekt? Wat zijn jullie ervaringen en bedenkingen?
Al enige tijd ben ik op zoek naar een handig systeem om mijn parels op te bergen. overzichtelijk, handig, ...
Nu dacht ik aan transparante buisjes, zoals ze in de veritas voor knopen en parels gebruiken. Op het dopje kan je steeds een parel vastmaken zo kan je in 1 opslag zien wat in dat buisje zit. Ik zou de buisjes per kleur sorteren in een kast.
Is er iemand die zijn parels momenteel in buisjes steekt? Wat zijn jullie ervaringen en bedenkingen?
Groetjes
Lieselot
Lieselot
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: Buisjes transparant
volgens mij is hierover al eens een topic geweest misschien kun je deze persoon naar haar/zijn ervaringen vragen
Zie:
viewtopic.php?f=31&t=32871" onclick="window.open(this.href);return false;
Toevallig had ik dit ook onlangs bekeken en dacht dat is het!! Nu de knopenkokers nog zien te bemachtigen!!!
groetjes
Elly
Zie:
viewtopic.php?f=31&t=32871" onclick="window.open(this.href);return false;
Toevallig had ik dit ook onlangs bekeken en dacht dat is het!! Nu de knopenkokers nog zien te bemachtigen!!!
groetjes
Elly
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Kokers staan regelmatig op Marktplaats.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
en al op de kop getikt nog geen 15 km uit de buurt, zo'n 500 stuks.......dus ik kan gaan sorteren etc.
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Ik heb al overal gezocht, maar tot nu toe niets gevonden! Tips meer dan welkom!
Groetjes
Lieselot
Lieselot
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
als je wilt kan ik je het mailadres wel doorgeven van diegene waar ik gisteren zo'n 500 kokers heb gekocht? Mocht dit doorgeven, dus als je interesse hebt stuur mij dan even een pb-tje.
groetjes
Elly
groetjes
Elly
- Ellebellekuh
- Bead Fan
of ga eens kijken bij een winkeltje waar ze doosjes voor doopsuiker verkopen daar vind je ongetwijfeld ook doorzichtige buisjes tussen die je kunt vullen met kralen 

Groetjes Ellen _______________________________°Cherry Pearl°
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld !
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld !