http://www.nitidesign.com/pages/Nederla ... emen1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ha dit systeem heb ik ook! Inmiddels 4 op elkaar gestapeld. Maar is inderdaad erg duur.. 69 Eurie geloof ik was 't voor 1 zo'n kastje (4 lades).roxannej schreef:Ik heb van mijn vader een paar jaar geleden een mooi systeem gekregen.
heb intussen al 2 volle boxen en zou er het liefste nog 1 bij hebben. Maar dit is eigenlijk een ideaal opbergsysteem. De boxen kun je aan elkaar klikken en opstapelen.
In de boxen zitten 4 lades. In die lades zitten allemaal losse bakjes, zodat je er alleen maar uit hoeft te halen wat je echt nodig hebt.
roxannej schreef:Ik heb van mijn vader een paar jaar geleden een mooi systeem gekregen.
heb intussen al 2 volle boxen en zou er het liefste nog 1 bij hebben. Maar dit is eigenlijk een ideaal opbergsysteem. De boxen kun je aan elkaar klikken en opstapelen.
In de boxen zitten 4 lades. In die lades zitten allemaal losse bakjes, zodat je er alleen maar uit hoeft te halen wat je echt nodig hebt.
Ik weet eigenlijk niet waar ze precies vandaan komen, mijn vader had ze over op het werk en toen heb ik ze gekregen.miran66 schreef:So, dat ziet er handig uit, en waar komen die boxen vandaan?
Groetjes Miran