Fimo opbergtip

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Dito
Bead Interested
Berichten:128
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 18:59
Locatie:België
Fimo opbergtip

Bericht door Dito » zo 03 aug 2008 14:22

Ik ben in het algemeen geen grote fan van ikea, maar heb een hele tijd gelede de "krus" opbergdoos gekocht voor mijn fimopakjes, ik heb de grootste doos gekozen. Onderaan in 3 rijtjes zitten al mijn fimo blokjes (als ik ze snel tel, zijn dat er ongeveer 30 volledige pakjes) Ze passen perfect tussen de indelingen en ik heb ze rechtsopstaand op kleur gesorteerd dus ik hoef niet alle pakjes uit te halen om de juiste te vinden.
Daarboven in de doos is nog veel plaats over, daar heb ik al het fimomateriaal gestoken dat ik sowieso altijd nodig heb als ik ermee werk, cane mesjes, kleine glasplaat voor swirls ed,...

Ideaal vind ik, alles past er perfect in en bovendien zit de fimo (als de doos vol zit) zo goed op elkaar dat ik het niet in diepvrieszakjes of aluminiumfolie hoef te steken tegen verouderen, 1 laagje plastic over de fimo en daarbovenop de kleine geriefjes. De doos sluit goed af omdat het een bewaardoos is voor eten, dus de fimo blijft er wel erg lang goed in.

Afbeelding

Gebruikersavatar
CreaCorina
Bead Fanatic
Berichten:1955
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 20:58
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » ma 04 aug 2008 10:36

Mooie doos,ziet er handig uit :D
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gesloten