Hobbykamer

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Ines
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:vr 08 feb 2008 09:53
Locatie:Mechelen
Hobbykamer

Bericht door Ines » vr 15 feb 2008 12:51

Hey,

Binnenkort ga ik op kot en ik ga met een 2 vriendinnen een huisje huren. Nu was ik van plan om een kamer in te richten als hobbykamer. Iemand tips?

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » vr 15 feb 2008 16:45

Dat is echt wat je zelf wilt.
Ik heb deze vraag een paar weken ook gesteld en kwam tot de conclusie dat iedereen er (gelukkig) anders over denkt.
Ik vind zelf de tip erg handig om een plattegrond te maken van je kamertje erg handig.
Een oppervlakte maken van je kamer op schaalmodel.
Een buro uitknippen(vanuit een ander velletje) ook deze op schaalmodel.
dan iets van een kastje of zo en alles wat je er in wilt hebben allemaal uitknippen.
En dan schuifen en misschien bijknippen.
Zo kun je kijken of de indeling die je in je hoofd had je aanstaat.
En je kunt ook via paint en andere programma's doen maar ik vind dit erg handig om te doen.
Kijk eens op markplaats of dergelijke site's naar goedkope maar goede kastjes, stoelen, schilderijen etc wat je ook maar wilt.
Let wel op dat soms goedkoop duurkoop kan zijn..
Succes met inrichten.
Mocht ik mijn kralenkamer af hebben dan komt er hier ook wel een foto te staan, ik ben nu nog niet aan de gang, de klussers hebben het allemaal een beetje uit laten lopen en kan dus nog niet in de kralenkamer

Groetjes Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gesloten