Herkennen jullie dit of...

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 05 feb 2008 14:59

Rooos schreef:...

Word ik nu uit de Beading Anonymous geknikkerd????
:lol: nee je moet 'n cursus maken 'werkplek opgeruimd in 5 minuten'. :lol:

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 05 feb 2008 17:16

Rooos schreef:katveilig opgeborgen/afgedekt....
Dat is volgens mij het sleutelwoord hier :wink:
Ik kan ook niks laten liggen want dan is het gewoon weg of in de knoop.... En niet de peuter van 3 die hier rondloopt is de schuldige maar het kleine onschuldig ogend monstertje :twisted:
(verder is ze best lief hoor!)
~Audrey~

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Bericht door Kralina » di 05 feb 2008 19:01

Ik krijg het zelfs voor elkaar om een 6 persoons eettafel vol te hebben liggen als ik bezig ben :oops:
Maar ja, als ik voorbeelden moet maken dan komt er vaak een heleboel te liggen wat ik dan toch maar niet gebruik, en wat dan toch weer net niet de goede maat /kleur is.....
Als we dan moeten eten dan ruim ik het op, dat wil zeggen......ik stapel het op op een hoek van de tafel :wink:

Pas als het voorbeeld, of de serie voorbeelden klaar is ruim ik alles op.
Deze foto ziet er dus heel bekend uit,.....meestal staat er bij mij dan enkel nog een laptop tussen geplant.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gebruikersavatar
juliet
Bead Dreamer
Berichten:547
Lid geworden op:ma 03 mei 2004 18:10
Locatie:Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door juliet » di 05 feb 2008 19:51

Wat ontzettend grappig om al jullie ervaringen te lezen. Ik moest om sommige reactie's erg lachen. :lol: Ik was bang dat ik de enige chaoot was, m'n hoofd zit dan zo vol met ideeen en dat leg ik dan alvast een beetje neer omdat ik bang ben dat ik het weer vergeet.
En natuurlijk weet ik dat de gestructureerde mensen onder ons hiervoor een ideenmap of laptop gebruiken om die inspiratie op te slaan . Maar dat werk niet bij mij. :wink: Soms ga ik helemaal los en dat was maar al te goed te zien op deze foto. :shock: Ik heb het zoals gezegd wel opgeruimd voor ik verder ging en dat werkte toch wel lekker.
Zoals Kralina zegt :Deze foto ziet er dus heel bekend uit,.....meestal staat er bij mij dan enkel nog een laptop tussen geplant. Bij mij zat altijd de poes er erg ongemakkelijk tussen, ze vond altijd wel een plekje. Helaas is ze enige tijd geleden overleden en haar mis ik dan wel. Morgen ben ik weer vrij en er moeten nog een paar kettingen gemaakt worden dus............ :no2: (zal ik het nu proberen netjes te houden
groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » di 05 feb 2008 20:46

Ik herken het zooooo! :oops: Soms staat de tafel vol met spullen en ik moet eerlijk bekennen, dat ik er zelf gewoon in geloof, dat ik niet zonder kan...ik heb het ALLEMAAL nodig (naar mijn idee).... Maar of dat nou altijd echt zo is.... Vaak pak ik heel veel kralen etc., en leg de tafel vol, maar gebruik maar een klein deel ervan... :oops:
Laatst gewijzigd door charmart op wo 06 feb 2008 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » di 05 feb 2008 22:03

Ook ik moet bekekennen.
Bij mij is het vaak zo'n rotzooi dat ik 4 dingen op moet tilllen om mijn tangetjes te pakken.
Ik neem vaak een ijsklontjes bak om de kralen in te doen die ik wil gebruiken en de kralen die ik dan overhoud doe ik niet terug in de grote bak. Meestal hou ik kralen over en die slingeren dan overal rond.
En ja dat is niet bij 1 ketting zo :oops:
Ach ja zolang ik plezier heb en ik mij niet aan mij zelf erger vind ik het goed. SOms wel ik wel een beetje gek ervan maar voor de rest vind ik sieraden maken nog steeds leuk. :wink:
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

roos
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:di 04 jul 2006 21:25

Bericht door roos » wo 06 feb 2008 16:18

ook voor mij is dit heel herkenbaar. Nu is het even aardig opgeruimd omdat ik de hobbykamer opgeknapt heb. Maar binnen de kortste keren is het weer een grote chaos, alle goede voornemens ten spijt.
Ik werk het liefst met alle kralenbakken open en veel bakjes met kralencombi's. Hoe meer zooi, hoe meer inspriatie en als ik tijd heb om een lange middag aan m'n bureau te zitten, komen er vaak ook diverse creaties uit.
maar vandaag wil het niet lukken, dus ga ik lekker internetten.

Groeten van (nog) een rommelkont, Nineke

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » wo 06 feb 2008 16:39

heel herkenbaar.... ik heb een paar jaar terug een gereedschapskist van de gamma gehaald en dat is een grote bende. als ik bezig ga, moet ook alles er eerst uit, want de leukste dingen liggen natuurlijk altijd onderop :lol: :lol: :lol:

en dan komt er iets in je op, owja dat moet ik ook nog doen. vervolgens laat ik alles liggen, en moeten mn ouders, mn zusje en de 2 katten een plek zoeken op de andere bank of 2 stoelen :lol: :lol:
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » wo 06 feb 2008 20:12

Kralina schreef: Als we dan moeten eten dan ruim ik het op, dat wil zeggen......ik stapel het op op een hoek van de tafel :wink:
Jahaaa, dat doe ik ook!! De hele tafel vol (en die is 220 cm lang, dus dat zegt het al) en dan alles opstapelen aan een kant, zodat we aan de andere kant net kunnen eten. En dan vlug de borden weg, zodat ik mijn zooi weer kan uitspreiden. Soms mag het van mijn man zelfs het hele weekend blijven staan. :D (dan mag hij af en toe een flinke legpuzzel een paar dagen laten liggen ha ha)

Gesloten