welke maat halsjes

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:
welke maat halsjes

Bericht door Annemie » zo 29 jul 2007 13:50

Ik ben flink in de zoekfunctie gedoken, maar heb niet kunnen vinden wat ik zocht.
Omdat mijn eigen site in de maak is, wil ik professionelere foto's gaan maken door mijn kettingen op halsjes te hangen. Ik heb ook wel gevonden waar je die kan kopen of hoe je ze zelf kan maken, maar: hoe groot moeten die dingen eigenlijk zijn?
Ik zie overal wel maten bij staan, maar het zegt me helemaal niks. Is 19 cm hoog groot genoeg? En wat zegt de breedte dan? Kun je ze dan gewoon zo hangen als aan je nek, of heb je aan de achterkant ruimte over? Hellup???
Oh ja, als ik toch bezig ben: welk materiaal fotografeert het beste? En wat staat mooier op een foto: van die "echte" halsjes of platte?

Bedankt alvast!!

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » zo 29 jul 2007 16:58

Afbeelding

Dit is een foto van mijn halsje, de ketting had eigenlijk op een grotere hals gemoeten.

Afbeelding

Dit is een korte ketting en je kunt zien dat deze goed valt bij dit halsje

Deze kun je kopen onder andere bij http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze zijn nu op vakantie weet ik toevallig.
Je kunt daar bijvoorbeeld naar de maten kijken en dan ergens anders bestellen.
Bij http://www.kralenprinses.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze volgens mij ook wel halsjes.
Daar hebben ze ook grotere. Voor lange kettingen.
SUcces ermee

Groetjes Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » zo 29 jul 2007 17:58

Dank je wel Esther.
Ik denk dat ik ga voor een witte en zwarte van Kralenprinses. Deze zijn 20 cm hoog, dat is die van jou ook toch?
Ik maak niet veel lange kettingen, dus die kan ik dan altijd nog gewoon liggend fotograferen. Of, later, alsnog een langer halsje kopen (die heeft zij ook).

Gesloten