sieraden rol met vakjes, handig?

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Siemie
Bead Interested
sieraden rol met vakjes, handig?

Bericht door Siemie » zo 17 jun 2007 13:03

Ik weet dat er al veel dingen hier staan over sieradenrollen, maar ik had een iets ander idee, maar ik weet niet of dit handiger is of niet.
Want ik dacht als je zo je sieraden met lusjes eraan hangt, en je gaat het oprollen, komen sommige toch een beetje tegen elkaar aan?
Nu dacht ik als ik nou aan de binnenkant een extra lap erop maak, en daar dan "vakjes" in maak, dan hangt elke ketting in een apart zakje zeg maar. Maar als je hem dan uit rolt, kan je (en eventuele klanten :lol: ) niet zien wat erin zit en moet je alles eerst eruit halen...
Dus wat is nou handig om te doen?

duitemeyer22
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door duitemeyer22 » zo 17 jun 2007 13:12

Lijkt me inderdaad een superidee. Wil nog steeds een sieradenrol maken, maar op die manier is het inderdaad wel helemaal geweldig. Bedankt :) :D
Kralen make me happy!!!

Afbeelding

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 jun 2007 13:19

Als ik me niet vergis dan heeft Armande een sieradenrol met vakjes, die is geloof ik gemaakt door een vriendin van haar. Je zou aan Armande kunnen vragen of het prettig werkt, die vakjes. Zelf heb ik rollen met alleen lusjes, omdat je dan niet iedere keer de sieraden uit de vakjes hoeft te halen. Als je de rollen een beetje strak oprolt (eerst alle sieraden netjes neerleggen) dan valt het met dat door elkaar raken best mee hoor. Gewoon voorzichtig doen bij zowel het oprollen als het afrollen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

linda1982
Bead Believer

Bericht door linda1982 » zo 17 jun 2007 13:20

ik heb ook zoiets gemaakt, alleen net ff anders. Ik heb geen zakjes gemaakt omdat dat dus onhandig is als je dingen aan klanten moet laten zien. Ik heb over de binnenkant waar de lusjes zitten een extra lap gemaakt en die hangt erover heen. Nu komen ze met oprollen niet tegen elkaar.
Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken.

Siemie
Bead Interested

Bericht door Siemie » zo 17 jun 2007 13:43

bedankt voor de reacties :) ik denk idd dat vakjes niet zo'n goed idee is met uitstallen, ik ga eerst even proberen zonder kijken hoe dat gaat.

Gesloten